CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
wil karper vissen en wil jullie mening over toekomstig Vis setup
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 24-8-2013(UTC) Berichten: 12
|
men karper setup: * Carmoron molen StarBaits K2 (hengel) StarBaits bieper & hanger Spro rod-pod Bewerkt door de gebruiker woensdag 28 augustus 2013 19:47:01(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
christopher schreef:men karper setup: * Carmoron molen StarBaits K2 (hengel) StarBaits bieper & hanger Spro rot-pod
Lekker belangrijk waar iemand ze vissen mee vangt, als je plek en laatste meters draad met onderlijn maar goed liggen.
|
|
|
|
|
jannes schreef:christopher schreef:men karper setup: * Carmoron molen StarBaits K2 (hengel) StarBaits bieper & hanger Spro rot-pod
Lekker belangrijk waar iemand ze vissen mee vangt, als je plek en laatste meters draad met onderlijn maar goed liggen. goei setup of beter kijken voor iets anders?
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Andere setup leveren toch niet meer vissen op, als de spullen zijn ding doen is het toch goed??
antwoord 2 op je spullen,
Wil je nieuwe, moet je die lekker gaan aanschaffen.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
setje zou moeten voldoen . ik zie dat je in de buurt woont ga eens kijken bij danny bruggeman balen , het dobberke in mol of dreambaits in ham .
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-3-2011(UTC) Berichten: 140
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Als ik jou bericht zo lees zou ik wel voor nieuwe hengel steunen kijken. Je zegt zelf dat het een ROT-pod is. Misschien eens kijken voor een rod-pod.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
christopher schreef:men karper setup: * Carmoron molen StarBaits K2 (hengel) StarBaits bieper & hanger Spro rot-pod
Ik mis nog twee dingen die standaard aanwezig moeten zijn : plezier in het vissen en heel veel geduld (volgorde en/of merk is niet van belang)
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 30-7-2013(UTC) Berichten: 40
|
leen schreef:christopher schreef:men karper setup: * Carmoron molen StarBaits K2 (hengel) StarBaits bieper & hanger Spro rot-pod
Ik mis nog twee dingen die standaard aanwezig moeten zijn : plezier in het vissen en heel veel geduld (volgorde en/of merk is niet van belang) Ook een schepnet en onthaakmat moet echt bij de standaarduitrusting behoren. |
Vissen is meer dan vangen alleen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-8-2013(UTC) Berichten: 110
|
DioR schreef:Als ik jou bericht zo lees zou ik wel voor nieuwe hengel steunen kijken. Je zegt zelf dat het een ROT-pod is. Misschien eens kijken voor een rod-pod. ik kan het niet laten whahahaha wat een opmerking |
Beter 1 karper op de kant Dan 10 runs zonder resultaat |
|
|
|
|
rick07 schreef:leen schreef:christopher schreef:men karper setup: * Carmoron molen StarBaits K2 (hengel) StarBaits bieper & hanger Spro rot-pod
Ik mis nog twee dingen die standaard aanwezig moeten zijn : plezier in het vissen en heel veel geduld (volgorde en/of merk is niet van belang) Ook een schepnet en onthaakmat moet echt bij de standaarduitrusting behoren. ja dat weet ik wel maar is voor mij geen belangrijk punt om echt uit tevissen voor het setup van hengel en molen
|
|
|
|
|
ga mss even afwachten en bezien op de beurs in utrecht
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
setup is onbelangrijk... vis al 2 jaar met daiwa's van 40 euro per stuk. tuurlijk zou ik ook dikke daiwa basia's kunne halen maar waarom zou ik dat doen... |
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
wil karper vissen en wil jullie mening over toekomstig Vis setup
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.