5 ponder Lid sinds: 24-8-2013(UTC) Berichten: 23
|
Goedemorgen Medeboarders, Mijn naam is Bas. We vissen veel in de omgeving van Beilen tot Kampen. Meestal pakken we 1 tot 2 nachten in de week om aan de oevers van de dressuurputten te zitten. Het doel is de strategie af te stemmen op het gedrag van de vissen en het gevolg is dat er vangsten komen. Wat zijn we blij dat er plaatjes van vissen in ons land zwemmen. Mijn voorkeur gaat uit naar de oude spiegels. Een passie is karpervissen, het andere het ontwikkelen van boilies en zoeken naar mooie ingrediënten. We zijn al 30 jaar actief en vooral op de achtergrond gebleven. Vaak komt dit om niet teveel prijs te willen/ hoeven geven. En er veel afgunst en jaloezie bestaat. Na 30 jaar hebben we alles in het wereldje gerelativeerd en is het enige waarvoor we naar de waterkant gaan nog het genieten. De visserij bestaat dus eigenlijk uit het vissen op dressuur wateren waar de vissen aangepast gedrag vertonen. We wensen jullie allemaal een leuk najaar toe met veel dikke vissen. Met vriendelijke groeten, Bas ps als er meer vragen zijn, stel ze gerust Bewerkt door de gebruiker maandag 26 augustus 2013 11:00:56(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Bedankt voor deze reclame uiting Bas.. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 24 augustus 2013 12:55:30(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
Hoi Bas ik dacht dat je je wilde voorstellen???
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 24-8-2013(UTC) Berichten: 23
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Welkom op Carpfeeling Bas!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Welkom op CF!!
echter zijn hier regels voor reclame .
neem eens contact op met Erwin en koop een BANNER dan mag en kun je reclame maken.
|
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 194
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
|
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hoi Bas
Welkom hier op CarpFeeling. We hebben een aantal regeltjes m.b.t. het maken van reclame. Ik heb je daarom even een pm gestuurd.
Verder wil ik je hier heel erg veel plezier wensen en hoop dat we nog veel van je mogen lezen.
M.v.g. Erwin
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.