CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
1ste keer zelf bolie, spod en stickmixen maken
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 18-8-2013(UTC) Berichten: 6
|
hallo ik heb binnen 2weken een week verlof die ik vollop zal benutten door te vissen ik ben namelijk van plan men eigen bolies te maken en met stickmixen te werken (wat totaal nieuw is voor mij) ik kijk hier al heel lang naar uit en heb me al op vanalles voorbereid kan er mij iemand enkele tips bijbrengen voor het bereiden hiervan ?? mvg ruben b]
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 13-8-2012(UTC) Berichten: 109
|
om boilies te maken is een goede basismix van verschillende ingredienten van belang, ik zal gewoon een paar verschillende mixen maken en kijken wat jouw het beste lijkt en daarmee aan de gang te gaan vangze om je zelfgemaakte bollen |
blanken kan bij iedereen voorkomen dus haak niet af en blijf proberen en je zult het resultaat vanzelf zien ! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Leuk! Hoeveel kg ga je maken? Zorg dat je alles bij de hand hebt en genoeg ruimte in de vriezer
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 18-8-2013(UTC) Berichten: 6
|
Erwin schreef:Leuk! Hoeveel kg ga je maken? Zorg dat je alles bij de hand hebt en genoeg ruimte in de vriezer dat heb ik zeker ik ben beenhouwer van beroep dus ik maak ze op men werk ik heb een menger en een vulbus + roltafel
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
1ste keer zelf bolie, spod en stickmixen maken
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.