CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Prachtige serie vissen hoor Number One! grappig al die dubbelvangsten! is het een wat kleiner water of zitten er gewoon een beperkt aantal vissen op?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
vannacht een nachie gepakt resultaat een black molly carp het slechte nieuws 3 verspeeld(geen lijnbreuk) door dikke lelievelden Viste op gevechtsslip en ze gingen er doorheen als een baitrunner |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Prachtige vis Ron! Klasse! Wat heeft hij op zijn kieuwdeksel? Is namelijk op beide kanten zo.
Gr. Erwin
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
Welja het zijn namelijk betaalwaters ^^ maar heel moeilijke te vangen vissen met vree weken lippen.. Op die sessie toch 4 vissen gelost. & vooral net voor het net.. dat is toch pijnlijk hoor Dan hadden we ooit nog een rijkarper gehad, de vis elemaal gezien, prachtje ze & net gelost voor het net.. |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
Wat een schitterende vis Ron Chappeau |
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 4-7-2010(UTC) Berichten: 7
|
Gister ging ik vissen voor de 4e avond achter elkaar deze zomer. Ik had net nieuwe zak boilies gekocht, dit keer wat duurdere voor misschien betere resultaten. En Het bleek dus te werken. Hij is misschien wat klein, maar tis me eerste dus dat is altijd goed... dat er nog vele moge volgen...! Bewerkt door de gebruiker zondag 18 juli 2010 15:34:03(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Stevebleek heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 386
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Gefeliciteerd steve met je eerste karper mooi dat je er één hebt weten te vangen op je nieuwe en duurdere boilies. Wil niet zeggen dat je alleen vis kunt vangen met duur aas maar voor jou werkte het wel in ieder geval, chappeau!!!!! |
Helemaal zelf bedacht.........
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
van het weekend nog 4 foto's volgen nog
17, 18, 24, en 25 pond 2 verspeeld omdat ik aan het experimenteren was met onderlijnen en die was dus niet goed. |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
|
Groetjes, Tim
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Erwin schreef:Prachtige vis Ron! Klasse! Wat heeft hij op zijn kieuwdeksel? Is namelijk op beide kanten zo.
Gr. Erwin ik denk dat dat de licht inval is was niets aan te zien tenminste |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-5-2010(UTC) Berichten: 237
|
Zo me eerste nacht gezeten en met succes ik 5 karpers en in totaal met 6 anderen vissers hadden we er 16. 10 pond: 11 pond: 15 pond: 14 pond: 8 pond: 4 runs tegelijk: hadden er 5 kunnen zijn maar de vijfde schoot voor de kant eraf |
Een dag niet gevist, is een dag niet geleeft. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
netjes tim vooral die 2e is mooi van 11 pond |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
|
|
Groeten,
Jerry |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Lekker Jerry! Goed bezig!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
mooie westlandse karpers Jerry |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
|
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
|
steef zenden schreef:mooie westlandse karpers Jerry rotterdam he.. |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-7-2010(UTC) Berichten: 66
|
Jerry schreef:De beloofde foto's ik weet niet wat ik fout doe maar vandaag de heledag gevist niks helemaal niks Bewerkt door de gebruiker dinsdag 20 juli 2010 23:47:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
ik had er vandaag eentje maar ben o zo blij! de eerste van een lastig putje waar er maar 5 zwemmen!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
|
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.