CarpFeeling Forum
»
Karpervissen in....
»
België
»
stad-parkwater te antwerpen en limburg.
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
weet iemand een mooi stad-parkwater in limburg of antwerpen waar je mag vissen en wat karper zit . ik wil hier soms eens vissen misschien een nachtje . liefst op de grens van provincie antwerpen en limburg ( lommel mol geel balen leopoldsburg . ) ik weet al de vijver in lommel voor de bioscoop kun je hier vissen . de kiosk in wezel heb ik al op gevist alleen is te klein vind ik . ik heb daar de grootste al gevangen van 5 kilo en daarom wil ik naar beter parkwater . iemand tips.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
google earht doet wonderen.
|
|
|
|
|
jannes schreef:google earht doet wonderen. weet ik doe ik ook vaak . alleen zijn veel prive vijvers en zandputten waar je niet kan vissen.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-2-2013(UTC) Berichten: 139
|
|
Blanken is een kunst. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Dat water bij de bioscoop in lommel is een halve meter diep en is eigenlijk puur een siervijver Voor de rest heb je sinds kort het barrierspark in lommel. Kost 7.5 euro voor een gans jaar om er op te vissen, maar het stelt niet al te veel voor |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
Park van Genk. Vrij groot parkwater. Ben niet van daar, maar heb er toevallig eens een lijntje uitgeworpen. Niet moeilijk, zeker vis tot 10 kg of meer.
|
|
|
|
|
Jorden schreef:Dat water bij de bioscoop in lommel is een halve meter diep en is eigenlijk puur een siervijver Voor de rest heb je sinds kort het barrierspark in lommel. Kost 7.5 euro voor een gans jaar om er op te vissen, maar het stelt niet al te veel voor ik kan dit water niet vinden op google maps is vrij nieuw zoals jij zij .
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Klopt, het is rechts gelegen van de brug van de Barrier Er zit een redelijk bestand op, maar het is niet iets waar je jouw thuiswater van kan maken |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
Jorden schreef:Klopt, het is rechts gelegen van de brug van de Barrier Er zit een redelijk bestand op, maar het is niet iets waar je jouw thuiswater van kan maken spijtig . vind nog wel iets
|
|
|
|
|
ben vandaag naar geel gegaan . en ben naar een water gaan kijken in het park . ik zag daar ongeveer 20 vissen aan de oppervlakte . alleen het water was echt heel troebel en de vissen waren allemaal 30 cm . ze hadden ook een rode staart alleen ik kon niet echt zien welke soort vis het was. voor blankvoorn lijkt mij dat redelijk groot en voor baars ook . en brasem heeft geen rode staart dus volgens mij is het karper .
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-3-2013(UTC) Berichten: 60
|
Tip : gewoon vissen.
Pak je spullen , vis een paar uurtjes, probeer wat, observeer en concludeer.
Vraag : waarom kun je niet van die vijver je thuis vijver maken ? Iemand zegt wat en jij gelooft hem meteen ?
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-9-2013(UTC) Berichten: 34 Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik weet niet of het haalbaar is voor u maar in beerse zijn 2 mooie stadswateren het kost 13 euro voor een jaar en dan mag je op 2 putten vissen de 1ne noemt ginnekenshoek en de andere de brug alleen op ginnekenshoek moet je mel een zodiak hebben mits er veel wier in het water zit en gewoon peilen met de stock niet gaat voerboot kan ook wel mits dieptemeter groetjes |
karpers in 2014 12stuks |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-9-2013(UTC) Berichten: 21
|
Flo schreef:Park van Genk. Vrij groot parkwater. Ben niet van daar, maar heb er toevallig eens een lijntje uitgeworpen. Niet moeilijk, zeker vis tot 10 kg of meer.
Deze vijver is de molenvijver van Genk ligt op geen 5 min van mijn huis maar nog nooit gevist, misschien nu ik begin op karper te vissen dar ik eens ga proberen. Schijnt dat je daar gratis mag vissen maar da moet ik me bevragen, 1 minpunt, veel wandelaars dus niet meteen ideaal als je zin in rust hebt. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 24 september 2013 13:26:23(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
rustig kan je het niet noemen, maar ik heb er met 0,0 voorbereiding en een minimum aan materiaal vis kunnen vangen. Ben ervan overtuigd dat als je er een half dagje zou zitten je je vrij krom kan vangen
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-9-2013(UTC) Berichten: 21
|
En da kan blijkbaar ook gratis
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 17-11-2013(UTC) Berichten: 62
|
Dt water in Genk is dat wat aan het rondpunt ligt ? En is dat gratis of is dit een gok ?
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen in....
»
België
»
stad-parkwater te antwerpen en limburg.
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.