25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
Ik vis al een aantal jaare met vismeel bolle van ttb maar door omstandigheden over moeten stappen op andere bolle Het is wel raar om ( het vertrouwde ) in teruilen voor het onbekende maar omdat ik echt die dag bolle nodig had kon ik niet anders inverband met vakantie maar de nieuwe bol doet zijn werk zeer goed Ik ben zeer tevreden over de bollen en service Van Boedha Verdeelpunt obl aardige gast met wie ik een goed gesprek kan voeren De bol ga ik zelf niet te diep op in omdat je toch iets van geheim houding plicht heb maar leg uit wat voor water je vist en je krijgt super advies Ik merk dat de bol niet onder doet voor andere merken waarschijnlijk beter en ik bedoel het niet slecht voor ttb want hun hebben ook SUPERBOLLEN Maar dan heb ik het over de stoere groote merken die iedereen goed vind en denkt dat er niks anders goed is ! Maar ik vang goed met de bolle met dank aan maarten themans teminste iemand met wie ik normaal kan praten . |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-3-2013(UTC) Berichten: 171
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
En dat is wat veel mensen vergeten, een goede aasleverancier die zelf met veel liefde zijn bollen draait en recepten maakt. Zo iemand weet wat een bol doet op een bepaald water en je daarin ook in kan adviseren, iets wat de mainstream merken volgens mij niet doen. Juist door terugkoppeling van hun klanten wat betreft ervaringen en vangsten kunnen zij goed advies geven over welke bol op welk water te gebruiken.
Succes met de Boedha bollen, ik blijf nog even bij Jacco ;-) |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
Bjorn Schoemacher schreef:
Succes met de Boedha bollen, ik blijf nog even bij Jacco ;-)
hier sluit ik me bij aan... |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|