25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
Ik vis al een aantal jaare met vismeel bolle van ttb maar door omstandigheden over moeten stappen op andere bolle Het is wel raar om ( het vertrouwde ) in teruilen voor het onbekende maar omdat ik echt die dag bolle nodig had kon ik niet anders inverband met vakantie maar de nieuwe bol doet zijn werk zeer goed Ik ben zeer tevreden over de bollen en service Van Boedha Verdeelpunt obl aardige gast met wie ik een goed gesprek kan voeren De bol ga ik zelf niet te diep op in omdat je toch iets van geheim houding plicht heb maar leg uit wat voor water je vist en je krijgt super advies Ik merk dat de bol niet onder doet voor andere merken waarschijnlijk beter en ik bedoel het niet slecht voor ttb want hun hebben ook SUPERBOLLEN Maar dan heb ik het over de stoere groote merken die iedereen goed vind en denkt dat er niks anders goed is ! Maar ik vang goed met de bolle met dank aan maarten themans teminste iemand met wie ik normaal kan praten . |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-3-2013(UTC) Berichten: 171
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
En dat is wat veel mensen vergeten, een goede aasleverancier die zelf met veel liefde zijn bollen draait en recepten maakt. Zo iemand weet wat een bol doet op een bepaald water en je daarin ook in kan adviseren, iets wat de mainstream merken volgens mij niet doen. Juist door terugkoppeling van hun klanten wat betreft ervaringen en vangsten kunnen zij goed advies geven over welke bol op welk water te gebruiken.
Succes met de Boedha bollen, ik blijf nog even bij Jacco ;-) |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
Bjorn Schoemacher schreef:
Succes met de Boedha bollen, ik blijf nog even bij Jacco ;-)
hier sluit ik me bij aan... |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Ik blijf lekker bij wel eens waar de meest ervaren bollen draaier die er is.. Het langs bestaande freezer bollen bedrijf in de benelux die al meer als 20 jaar bestaat |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
veel denken alleen dat die grote bedrijven beter zijn omdat die meer geld hebben om leuke dvd's enz. te maken met dikke vissen die ze op hun bollen hebben gevangen. Die dikke vissen zie ze dan ook en willen ze ook vangen, en dat kan alleen met die bollen. |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
PascalP schreef:veel denken alleen dat die grote bedrijven beter zijn omdat die meer geld hebben om leuke dvd's enz. te maken met dikke vissen die ze op hun bollen hebben gevangen. Die dikke vissen zie ze dan ook en willen ze ook vangen, en dat kan alleen met die bollen. Je bedoeld dus met wat je teveel betaald, ze de dvdtjes betalen!!
|
|
|
|
|
Sommige bedrijven verwerken hun marketing budget in hun verkoop prijzen. Hiervan maken ze video's en foto's en laten hun klanten natuurlijk geloven dat je er goed mee kan vangen. Alle geblankte uren zal je nooit zien op zo'n video ;-) |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Bjorn Schoemacher schreef:En dat is wat veel mensen vergeten, een goede aasleverancier die zelf met veel liefde zijn bollen draait en recepten maakt. Zo iemand weet wat een bol doet op een bepaald water en je daarin ook in kan adviseren, iets wat de mainstream merken volgens mij niet doen. Juist door terugkoppeling van hun klanten wat betreft ervaringen en vangsten kunnen zij goed advies geven over welke bol op welk water te gebruiken.
Succes met de Boedha bollen, ik blijf nog even bij Jacco ;-) Marco Spierings De oprichter van boedha baits Is met het maken van het aas er altijd bij. Het zíjn ook zijn eigen recepten Dus hij weet wat erin moet en dat gebeurt ook. |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Ik probeer dat zeker niet tegen te spreken Ron :-) Boedha zit volgens mij wel in dezelfde range als TTB en geloof echt wel dat zij kwaliteits aas maken, ik had dat wat beter moeten formuleren. |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Hahahaha was zo niet bedoeld Vertrouwen in het aas is belangrijk
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.