logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
jannes  
#21 Gepost : woensdag 14 augustus 2013 13:58:13(UTC)
jannes

25 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Jij vist met een hard buisje met een clip er aan, die kan je makkelijk verkeerd ingooien.
Inline lood zit vast op je onderlijn en haakt zichzelf, daar komt bij dat hier een zachte tube ( bij jou hard buisje) de contouren van de bodem volgen.
Mark ten Brinke  
#22 Gepost : woensdag 14 augustus 2013 19:30:15(UTC)
Mark ten Brinke

5 ponder

de tube die ik gebruik beweegt aardig goed mee maar dat inline meer mee beweegt is een feit
ronald308  
#23 Gepost : donderdag 15 augustus 2013 05:21:43(UTC)
ronald308

30 ponder

Bedankjes: 3 keer
Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
Eey Mark waarom koop je niet eerst een fatsoenlijke
karperhengel?Weet je wel wat voor kracht die beesten
op het kanaal hebben?!
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen
Ruud Gosselink  
#24 Gepost : donderdag 15 augustus 2013 09:18:46(UTC)
Ruud Gosselink

35 ponder

Mark ten Brinke schreef:
ik heb gezocht op inline loodsysteem maar ik snap het niet helemaal.
wat is het probleem met het systeem waar ik nu mee vis?

Ik krijg nu de indruk dat je de boel in de maling neemt Niet eens ...... of net zo slecht leest als je schrijft.
Je enige leesteken is een vraagteken. Laten we daar maar eens vraagtekens bij zetten.

Tijgernootje  
#25 Gepost : donderdag 15 augustus 2013 15:23:09(UTC)
Tijgernootje

20 ponder

jeffrey_karpers schreef:
beste mark ten brinke, ik zou zeker is een andere boilie proberen want de strawberry boilies koopt eigenlijk iedere beginner visser om mee te vissen, [ omdat ze lekker ruiken ] niet dat jij dat doed, en die zijn de laatste tijd niet zo dressuur doorbrekent meer volgens mijn idee ?

Dit snap ik niet helemaal, wat mij betreft is geen een boilie ''dressuur doorbrekent'', enige boilie die dressuur doorbrekent is de boilie waar JIJ het meest vertrouwen in heb.

Heb je misschien nog een duidelijke foto voor ons, met de details qua lood,tube,haak, enz.

Ruud Gosselink  
#26 Gepost : donderdag 15 augustus 2013 17:19:48(UTC)
Ruud Gosselink

35 ponder

Zie de tweede en zesde post. Beschrijving en foto.
tomvliet1998  
#27 Gepost : donderdag 15 augustus 2013 18:08:48(UTC)
tomvliet1998

25 ponder

Bedankjes: 38 keer
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
iedereen denkt anders de ene zegt inline systeem de andere zegt een safety clip systeem .
de ene zegt die boillies de andere zegt weer andere .
ik zal het proberen duidelijk en aanraden maken ga naar de winkel (als je wilt ) .
koop een goedkope karperhengel van 3 ponds voor de kanalen 2,75 of 3,5 gaat ook .
koop een klein aantal inline loden en tube en standaard hair rigs onderlijnen .
koop een extra zak boillies met een speciale smaak en vis ook gewoon lekker door met je aarbei boillies goed genoeg .
kook wat kippenmais als je die hebt staan anders koop je gewoon een 3 kilo klaargemaakte particel mixen .
voor 2 dagen voor iedere dag een kilo met particels en enkele boillies .
ga de dag erna vissen met je karper hengel met de juiste systemen .
terwijl ik denk dat een inline of safety clip systeem even goed zijn
alleen inline is makkelijk om te beginnen .
nu zul je wel kans hebben op een visje .
hopelijk heb je ook een onthaakmat anders een tip .
pak een oud kussen en doe daar een vuilniszak omheen die je aan het einde dichtknoopt .
remon v wanrooij  
#28 Gepost : donderdag 15 augustus 2013 18:33:28(UTC)
remon v wanrooij

25 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
Is lees allemaal onzin hier.
Inline lood vs safty clip? Ligt puur aan de bodem dus je kan niet zeggen wat beter werkt.

3,5lbs? 3,0lbs is maximaal en is ook goed voor op rivieren, maar ik zal lekker voor een 2,75lbs gaan.

Speciale bollen? Die bestaan niet, alleen het verschil in kwaliteit door de ingrediënten.

Kanalen zijn lang, zit je op de foute plek dan kan je weken niks vangen.
Vind de vis dan vang je ook vis, ga dus eerst op een zonnige dag lekker langs de waterkant fietsen.

Heb je de vis gevonden laat ze dan kennis maken met je bollen. Om de dag ongeveer 3kg bollen en tussen de 5 a 7kg mais/hennep strooien is voldoende om de vis te laten stoppen op jou plekje.. Strooi over een lengte van ongeveer 50 a 60 meter.

Maak dan een onderlijn, ik gebruik zelf een onderlijn tussen de 20cm / 25cm. Dit omdat de bodem vaak modder is. Heb je een zandbodem? Ga dan tussen de 13 a 15cm zitten.

Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
z2h-productions
jeffrey_karpers  
#29 Gepost : donderdag 15 augustus 2013 19:05:06(UTC)
jeffrey_karpers

15 ponder

het systeem waar je nu mee vist lijkt mijn te veel opvallen en ik zelf vind het inline systeem veen handiger, een stuk tubbing inline lood eronder en onderlijn bevestigen aan swivel ik weet niet hoe je hier een foto op moet zetten anders liet ik het wel zienLike
blanken kan bij iedereen voorkomen dus haak niet af en blijf proberen en je zult het resultaat vanzelf zien !
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (11)
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.