15 ponder Lid sinds: 22-3-2013(UTC) Berichten: 171
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik loop al best een tijd met het idee maar heb er zelf niet echt veel zin en tijd voor om zoiets op te zetten. Naar de bekende serie, "Jouw vrouw, Mijn vrouw", puberruil ect.
Zou het niet leuk zijn om een gast visser uit een andere provincie te ontvangen om vervolgens ook bij hem te gaan vissen? Een soort van uitwisseling programma dus voor Karpervissers. Dit dan uiteraard wel zonder camera poespas...
Ik ben benieuwd wat jullie denken! |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Helemaal niet zon gek idee,je kunt er altijd van leren. Ik ben voor. Lijkt me wel een keer kicken om te vissen in Amsterdam,of aan dat boezemwater. Ik zie het al helemaal voor me haha. Dit wordt een hit Bewerkt door de gebruiker maandag 12 augustus 2013 23:49:25(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-6-2013(UTC) Berichten: 144
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Lijkt mij een leuk idee. Zo leren we elkaar ook een beetje kennen. Plus dat je aan de waterkant het meeste tijd hebt en dus ook het beste van elkaar kunt leren.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 21
|
haha ja is goed plan heb laatst gereageerd op iemand die vroeg om met iemand te vissen en hebben dit gedaan was leuk en ja zo hoor je en leer je wel weer andere dingen
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Lijkt me idd een leuk idee b |
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Wat een super leuk idee!!!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Wie nodigt ons uit? |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 12-8-2013(UTC) Berichten: 28
|
Wat en vet idee!!!, mocht het toch uit de hand lopen kan John Williams alles weer rechtbreien...... het spijt me, help mijn man heeft een hobby.
zeg Absje, waar viste jij ook alweer ;-) ....
|
|
|
|
|
Leuke reacties allemaal!
Dacht zelf aan iets als zelf een uitnodiging maken hier op het board, of op een speciaal gedeelte op de site waarin je het water omschrijft en wat je hoopt terug te verwachten. Namen van het water en stek lijkt mij onnodig en ook niet slim, ook moet er natuurlijk een beetje verassing aan zitten.
Als voorwaarde kan ik mij voorstellen dat het minimaal in een andere provincie moet zijn, dat er met respect met gevist zal worden en dat er met de opgedane ervaring ook discreet omgegaan zal worden, je bent immers te gast ook al zou het om een openbaar water gaan. Het belangrijkste aan dit onderdeel lijkt mij dus ook het sociale aspect en natuurlijk kan het leuk zijn om een verslagje te schrijven van de sessies.
Ik heb alleen geen idee hoe dit vorm te geven, wie weet hebben jullie een idee? |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Bjorn, denk je dan aan een dagsessie of aan een weekendje vissen oid. Of moet dit gewoon in goed overleg plaats vinden. Ik vind het een erg leuk initiatief, zeker omdat je van elkaar kan leren. Achteraf een leuk verslag maken over beide sessies en deze doorsturen naar de site. Erg leuk bedacht! Bewerkt door de gebruiker donderdag 15 augustus 2013 10:35:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 13-8-2012(UTC) Berichten: 109
|
hoe kan je dit verzinnen top man vangze iedereen |
blanken kan bij iedereen voorkomen dus haak niet af en blijf proberen en je zult het resultaat vanzelf zien ! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-8-2013(UTC) Berichten: 110
|
prachtig idee dit ik ben benieuwd naar de verhalen die daar dan weer uit voort komen |
Beter 1 karper op de kant Dan 10 runs zonder resultaat |
|
|
|
|
Waarom als voorwaarde iemand uit een andere provincie? Ik zie daar dan het nut weer niet van, of tewel juist de mensen die de wateren dichter bij jezelf in de buurt kennen, daar mag je niet van leren. Daar heb je uiteindelijk allemaal toch veel meer aan.
|
|
|
|
|
Juist dan mis je het hele 'uitwisselings' idee wat naar mijn idee juist het leukste is. Anders kan je net zo goed gewoon een 'Vismaat gezocht' rubriek beginnen. Stel je voor dat iemand uit bijvoorbeeld Groningen die alleen maar op kleine putten vist eens gaat vissen bij iemand uit Noord-Brabant en de Biesbosch gaat bedwingen en andersom.
Het is voor mij alleen maar een idee en mag wat mij betreft alle kanten opgaan, lokaal zou je het ook kunnen doen natuurlijk. |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
En zitten ze voortaan op jou plek! Je moet er wel kilometers tussen houden.
|
|
|
|
|
Ik denk als jij iemand meeneemt naar een mooie plek, je echt wel onderling afspraken kunt maken over het verloop erna. Ik vind iedereen tegenwoordig zo ziek bang om een mooi water te delen.
Tuurlijk is wat jij zegt bjorn ook mooi om provinciaal uit te wisselen. Maar ik denk dat regionaal ook niet verkeerd is.
Uiteindelijk is het aan jezelf om te beslissen waar je iemand mee naartoe neemt. Desnoods zorg je voor een nieuwe stek op hetzelfde water waar je met deze persoon gaat zitten. Wie zegt dat je op je eigen stek moet gaan zitten? Die hoef je er niet bij te vertellen..
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Voor degenen die ervoor openstaan een leuk idee! Ik doe niet mee. Een onbekende op m'n stek laten vissen d Geen goed idee Bjorn. Groep karpervissenden is te klein. Een Groninger kent vast wel weer iemand uit mijn regio. En mondje dichthouden blijkt te moeilijk in de praktijk. Helaas kan ik bij niemand anders dan m'n vrouw m'n vissenei kwijt maar ik hoef me aan de andere kant geen zorgen te maken dat een ander m'n plek bezet houdt. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
He verdomme Dave wilde je net gaan vragen om mijn buddy te worden |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.