5 ponder Lid sinds: 30-7-2013(UTC) Berichten: 40
|
Goedemorgen collegavissers, Na zo'n anderhalf jaar niet meer op karper gevist te hebben omdat mijn favoriete water verboden te vissen was verklaard door Brabants landschap.. In die tijd ook begonnen met werken en dit nog een tijdje gecombineerd met een studie, dus de tijd was ook zeer gering. Nu hebben een aantal vrijwilligers zo'n anderhalf jaar om tafel gezeten met BL om hier weer te mogen vissen, en hebben ze toestemming gekregen weer een aantal vergunningen (prive water) uit te geven . Dus de eerste dag gelijk een vergunning gehaald en de volgende dag vissen, witvissen wel te verstaan. Het bloed kroop waar het niet gaan kon, en dus zondags (een week na de vergunning) een korte sessie gepland. Niet de hele vijver mag bevist worden, maar het water is overal te bevissen (mogen niet overal komen op de kant in verband met de bloemetjes en vogeltjes). Zondags was het slecht weer, erg slecht weer.. Toen het omstreeks 08:30 redelijk droog was snel alles gepakt en op naar het water. 1 hengel statisch op de bodem op een ''oude vertrouwde'' stek neergelegd. En als 2e hengel een pennetje eraan en een aantal voerplekjes gemaakt. Ongeveer een uurtje na het voeren het pennetje op het dichtstbijzijnde voerplekje (onder eigen kant) gelegd, zodat ik toch nog droog zat onder de boom. Na een klein half uurtje liep het pennetje heel langzaam weg, kwam weer terug en verdween toen als een raket de ''diepte'' in. Na zo'n 20 minuten lag de eerste schubkarper weer op de mat. Daarna nog even blijven zitten en rond 13:00 uur weer huiswaarts gekeerd omdat het weer mij echt te slecht wordt (geen paraplu of niks bij). Al met al was ik als een kind zo blij over hoe mijn eerste sessie was verlopen en erg blij met het resultaat. Sindsdien heb ik het virus weer helemaal te pakken, en ben fanatieker dan ooit. Hier op het forum zie ik ook een aantal vissers zie het veel verder geprofessionaliseerd hebben dan ik. Maar ik zal proberen in der tijd mijn visserij/seizoen te beschrijven. |
Vissen is meer dan vangen alleen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Welkom op Carpfeeling Rick!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hoi Rick Bedankt voor de leuke intro en welkom hier op CarpFeeling. Ik hoop dat we nog veel van je mogen lezen hier M.v.g. Erwin
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Welkom Rick veel plezier op CF |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-6-2013(UTC) Berichten: 144
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Hoi Rick,
Welkom op het forum man. Leuk intro stukje.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
|
Bedankt voor het warme welkom allemaal b |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
|
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 163 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Welkom @ cf |
Iedereen heeft recht op mijn mening |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 5-4-2013(UTC) Berichten: 42
|
|
Zonder Water Kan Je Niet Vissen |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Welkom! |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Welkom Rick |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
welkom!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 194
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Hallo Rick, leuke introductie van jezelf en welkom op CF. Ik hoop veel van je te lezen en zien. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 424
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
|
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.