25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Zorg voor een confortabele slaaplek, Goed ontbij en avond eten zodat je er weer vollop tegen aan kan. Regel dat je je spullen goed opruimt want snachts tijdens een run wil je niet op je bek gaan.. Verder zou ik niet tegen obstakels vissen omdat je Nog niet zo ervaren bent.. In die paar seconde durende run kunnen ze al vast zitten. je kan de gok wagen maar lijkt me geen prettig gevoel dat als die zich vastzwemt je lijn breekt dn die vis met een haak zwemt.
succes |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-4-2013(UTC) Berichten: 66
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Gvd helemaal niet tegen een obstakel vissen als je slaapt daniel.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Boe schreef:Gvd helemaal niet tegen een obstakel vissen als je slaapt daniel. Beetje aangebrand? Naar mijn mening kunnen de mensen met 10 jaar ervaring en zon 500 nachtsessie zoiets wel aan. 1 meter van de hengels af en op de slip. mvg daniel |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-6-2011(UTC) Berichten: 187
Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
kijk goed waar je je tent neer zet. hou rekening met de wind en probeer hem niet onder bomen of struiken te zetten. als het regent blijft het heel lang na druppen en dan slaap je zoiezo niet.
suc6 |
one life live it |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-4-2013(UTC) Berichten: 66
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
FisherDaniel schreef:Boe schreef:Gvd helemaal niet tegen een obstakel vissen als je slaapt daniel. Beetje aangebrand? Naar mijn mening kunnen de mensen met 10 jaar ervaring en zon 500 nachtsessie zoiets wel aan. 1 meter van de hengels af en op de slip. mvg daniel Nee helemaal niet. Zo komen dus al die kapotte bekken.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Ligt aan de situatie Boe Ik vis op sommige wateren ook 's nachts tegen obstakels aan, omdat ik weet dat de vissen er altijd weg van zwemmen en nooit naar toe. In Tom zijn geval moet hij dit dus niet gaan doen!! Doe dit alleen als je kennis hebt van het water zoals en je zeker weet dat de vis er zich nooit in gaat vastzwemmen! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Jorden schreef:Ligt aan de situatie Boe Ik vis op sommige wateren ook 's nachts tegen obstakels aan, omdat ik weet dat de vissen er altijd weg van zwemmen en nooit naar toe. In Tom zijn geval moet hij dit dus niet gaan doen!! Doe dit alleen als je kennis hebt van het water zoals en je zeker weet dat de vis er zich nooit in gaat vastzwemmen! jorden jij kunt dit natuurlijk niet weten maar ik vis hier bijna dagelijks op dat water . alleen er zijn bijna geen obstakels dus ander onderwerp .
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-2-2013(UTC) Berichten: 139
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
De beste tip voor jou Tom, is toch echt om eerst eens één of een paar nachten te gaan vissen vooraleer je aan een 3-daagse koppelwedstrijd begint. Praktijkervaring opdoen is de beste leerschool, weet je... Dat je geen nachtvergunning hebt en er geen 47 euro wilt voor neerleggen... ok, dat kan ik misschien nog begrijpen (ookal lijkt mij dat het einde van de wereld niet voor een vergunning waar je het hele jaar mee mag nachtvissen op alle toegelaten openbaar water). Zoek anders en betaalwater waar je eens een nachtje kan meepikken? Moet niet direct een topwater zijn, gewoon om wat ervaring op te doen, en proefondervindelijk te ontdekken hoe je zoiets het beste aanpakt! Toch een paar kleine tips: - zorg voor degelijk licht (hoofdlamp is onmisbaar) - organiseer je spullen zodat je alles snel kan vinden en niets kwijtraakt in het donker - drink niet teveel alcohol Gr, Stijn Bewerkt door de gebruiker maandag 5 augustus 2013 12:13:08(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Blanken is een kunst. |
|
|
|
|
StijnD schreef:De beste tip voor jou Tom, is toch echt om eerst eens één of een paar nachten te gaan vissen vooraleer je aan een 3-daagse koppelwedstrijd begint. Praktijkervaring opdoen is de beste leerschool, weet je...
Dat je geen nachtvergunning hebt en er geen 47 euro wilt voor neerleggen... ok, dat kan ik misschien nog begrijpen (ookal lijkt mij dat het einde van de wereld niet voor een vergunning waar je het hele jaar mee mag nachtvissen op alle toegelaten openbaar water).
Zoek anders en betaalwater waar je eens een nachtje kan meepikken? Moet niet direct een topwater zijn, gewoon om wat ervaring op te doen, en proefondervindelijk te ontdekken hoe je zoiets het beste aanpakt!
Toch een paar kleine tips:
- zorg voor degelijk licht (hoofdlamp is onmisbaar) - organiseer je spullen zodat je alles snel kan vinden en niets kwijtraakt in het donker - drink niet teveel alcohol
Gr, Stijn
bedankt . maar zoals je zegt met zo'n vergunning kun je een heel jaar .(de eerste helft is al om en in eind oktober november en december ga ik niet meer nachtvissen . dus eigenlijk heb ik hem voor 2.5 maanden ) licht heb ik . organiseren wist ik al maar fijn dat je me de tip geeft b . alcohol ben pas 15 dus zoveel zal ik niet drinken .
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-9-2012(UTC) Berichten: 182
|
neem ook maar een goede slaapzak mee
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-2-2013(UTC) Berichten: 139
|
Gielen_24 schreef:neem ook maar een goede slaapzak mee Als hij vanaf oktober niet meer gaat nachtvissen moet het zelfs niet zo'n goede zijn! |
Blanken is een kunst. |
|
|
|
|
op dit topic hoef je niet meer te reageren voor mij . ik doe nu toch niet mee omdat ik van de lijst ben gehaald omdat een koppel van het bestuur mee wou doen . ik vindt dit eigenlijk niet kunnen maarja .
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.