10 ponder Lid sinds: 2-2-2013(UTC) Berichten: 54
|
beste mensen,
wie weet er goed nieuwe molens voor 60 70 euro ongeveer, een beetje goede slip enz, en wat zijn afraders? ik had zelf de shimano aero 8000 re limited edetion
groeten, bram
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
kijk online op marktplaats voor okuma's ,Shimano ,Daiwa emblems als je zo'n molens wilt wordt het tweedehands ik zelf ook gedaan geen spijt . nieuw raad ik de fox stratos 10000 aan .of de Shimano baitrunner st 10000 ra op raven staan deze normaal allebei . en kun je misschien iets meer uitleg geven wil je een baitrunner of en slip voorop of baitrunner spool .
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Fox molens moet je van afblijven, dat is kant en klare rotzooi! Ik snap niet waarom je nieuwe molens wil? degene die jij hebt zijn uitstekende molens! SPRO heeft wel een paar leuke molens voor dat budget nieuw! Slecht zijn die dingen niet! Okuma kan voor die prijs ook wel ergens nieuw vinden, daar doe je ook geen miskoop mee. Dat merk is zich sterk aan het bewijzen de laatste jaren. Voor de rest zou ik zeggen kijk eens naar 2dehandse Daiwa Emblem, als je zoekt vind je ze! Of shimano biomasters, 2dehands zijn die niet zo duur |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ik vis zelf met de SPRO Freeliner XR LCS 5000 Niet zo duur, vol metaal, slijten niet of heeel langzaam en ze drillen gewoonweg lekker. aanradertje dat. al bij raven of henk langs geweest wat hun aanraden? |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.