10 ponder Lid sinds: 30-7-2013(UTC) Berichten: 51
|
Hoe kan je het beste voeren met partikels? Als je geen spod,voerboot en geen katapult mag gebruiken en geen voerschepje heb
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Dan zou ik het aanmaken met grondvoer, kan je er ballen van maken! Krijg je wel wat meer kleine vis op je stek maar die zullen zich het drukst maken om de kleine voerdeeltjes.
|
|
|
|
|
Ter aanvulling.. Om goede voerballen te krijgen moet je uitproberen met de hoeveelheden voer. Je begint met wat weinig, en vult dit net zolang aan tot dat je er goede ballen van kan maken..
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Justus schreef:Hoe kan je het beste voeren met partikels? Als je geen spod,voerboot en geen katapult mag gebruiken en geen voerschepje heb Euh .... omlopen, onder je kant vissen, zo maar twee manieren die kunnen zonder die hulpmiddelen. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
pva zakjes misschien zorg wel dat je mix pva vriendelijk is en met de hand gaat ook perfect
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Invriezen in plastic bekertjes / cupcake bakjes. haal het uit de vriezer en uit het bekertke, Net een steen en kan er ver mee gooien. ontdooit onder water |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
FisherDaniel schreef:Invriezen in plastic bekertjes / cupcake bakjes. haal het uit de vriezer en uit het bekertke, Net een steen en kan er ver mee gooien. ontdooit onder water Al eens geprobeerd ? IJsblokjes, ach hell, ijsbergen drijven, kijk maar eens naar je cola of de film titanic. dat jij denkt dat dit op de bodem smelt, komt omdat 9 tiende ervan onder de waterspiegel steekt, dus je ziet hem amper maar geloof me het drijft en de wind en stroming verplaatst het. Ben getuige geweest van zo'n stekken voerder, 20 min later dreef het voorbij. we hebben er om kunnen lachen, dat wel. Leuk idee, maar bepaal dan eerst de drift en driftsnelheid in combinatie van smeltsnelheid , zodat je weet waar je het in het water moet gooien zodat de boel op je stek beland. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 2 augustus 2013 19:12:23(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Nou Henk toch prachtig om een voerspoor te trekken. Wel goed de windrichting tijdens het vissen.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Henk Haarlem schreef:FisherDaniel schreef:Invriezen in plastic bekertjes / cupcake bakjes. haal het uit de vriezer en uit het bekertke, Net een steen en kan er ver mee gooien. ontdooit onder water Al eens geprobeerd ? IJsblokjes, ach hell, ijsbergen drijven, kijk maar eens naar je cola of de film titanic. dat jij denkt dat dit op de bodem smelt, komt omdat 9 tiende ervan onder de waterspiegel steekt, dus je ziet hem amper maar geloof me het drijft en de wind en stroming verplaatst het. Ben getuige geweest van zo'n stekken voerder, 20 min later dreef het voorbij. we hebben er om kunnen lachen, dat wel. Leuk idee, maar bepaal dan eerst de drift en driftsnelheid in combinatie van smeltsnelheid , zodat je weet waar je het in het water moet gooien zodat de boel op je stek beland. het kan wel degelijk. alleen moet je gewoon net genoeg water hebben dat je zooi bij elkaar blijft. een steen in een emmer bevroren water drijft ook alleen zinkt na verloop van tijd als de steen zwaarder is dan het ijs wat er nog aan 'hangt' |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Dan moet hij stenen gaan voeren dus Loodje stenen en partikels, lood met veren vergelijken. Beide een kilo maar andere soortelijk gewicht. Komt erbij partikels zijn poreus en vullen zich met water wat ook bevriest en dus een drijfvermogen krijgt, Iets wat met een steen ook niet vergelijkbaar is. Maar het staat iedereen vrij om dit alles uit te testen natuurlijk. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 2 augustus 2013 23:20:55(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
kan het zo gouw niet vinden maar weet dat ze dat met dat ijs ook met hennep deden..
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 30-7-2013(UTC) Berichten: 51
|
Ja bij hennep heb ik datg ook gehoord
|
|
|
|
|
Ging dat niet over kleefstof? |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Bevroren voerballen kunnen idd zeker wel. Zoweinig mogelijk gebruiken. Een bevroren bal met duivenvoer zinkt als een baksteen. Teminste... bij ons haha
Het is zomer, hangen tegen een hitte golf aan. Zwembroek aan en spring erin? Of koop een bootje voor 10e bij de speelgoed winkel.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
ferenc schreef:Bevroren voerballen kunnen idd zeker wel. Zoweinig mogelijk gebruiken. Een bevroren bal met duivenvoer zinkt als een baksteen. Teminste... bij ons haha
Het is zomer, hangen tegen een hitte golf aan. Zwembroek aan en spring erin? Of koop een bootje voor 10e bij de speelgoed winkel. Inderdaad, gewoon een bootje van de blokker. zo deed ik het eerst ook. |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.