40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
't is maar iets waar ik tegenaan liep.
Soms heb je wel eens dat je een mooie (vis)plek ziet en later voor geen meter meer weet waar dat nou ook al weer precies was.
Sinds de update van mijn TomTom (android) heb ik, althans voor mijzelf, een leuk handigheidje gevonden.
Maak gewoon een foto, maar zet dan wel de GPS-tag aan. Open de foto, dan kan je coördianten van de locatie precies terugvinden (bij Gegevens). Deze locatie kan je dan invoeren in bv de TomTom en je weet precies wat de locatie is/was.
Ook zijn deze coördinaten handig om bv te kijken hoe de omgeving van die locatie eruit ziet.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Kijk das nog eens een handige tip!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 163 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Daar gebruik ik Google Earth voor |
Iedereen heeft recht op mijn mening |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
DeVisVerschrikker schreef:Daar gebruik ik Google Earth voor Daarvoor.. om de omgeving te bekijken als je de coördinaten hebt? Dat bedoel ik ook. De TomTom is gewoon om in de auto te stappen en zeker weten dat je zonder problemen op de plek aankomt waar je wilt wezen. Is niet alleen bij visplekken handig. Ook op vakantie is het handig om de coördinaten van een foto te hebben :-). Bewerkt door de gebruiker zondag 4 augustus 2013 23:13:10(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 163 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Je hebt volkomen gelijk haha maar ik bedoel dat ik naar de beelden kijk en er naar toe rij. Maar met Tom Tom is het wel handiger inderdaad. Goede tip! |
Iedereen heeft recht op mijn mening |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.