CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Als ik mijn lijn een paar keer heb opgehaald dan krult die
10 ponder Lid sinds: 30-7-2013(UTC) Berichten: 51
|
Heb ongeveer 1,5 maanden en 3 keer mee gevist En als ik mijn lijn ophaal dan krult die heel erg kan iemand mij helpen wat ik er tegen kan doen
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hoi Justus Ik heb je aangemaakte topic even verplaatst naar 'Materiaal en Techniek'De kans is groot dat je lijn verkeerd is opgespoeld. Sommige lijnen worden namelijk 'gekinkt' opgespoeld en ontkinken wanneer je ze op de juiste manier op je molens zet ( klik hier om te kijken hoe dit moet). Doe je dit niet goed dat zal je de lijn ook gekinkt op je spoel zetten. Om het probleem op te lossen kun je je lijn een keer helemaal uitlopen (met een loodje aan het einde) en een aantal keer opnieuw binnendraaien (onder spanning). Ook kun je hier speciale loodjes voor kopen die tijdens het binnendraaien de lijn ontzinken. Succes.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Welk merk heb je erop zitten? Klinkt als een nash d-cam |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maar als je de lijn eraf haalt en opnieuw opspoelt krult die dn niet
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Wanneer je hem een aantal keer helemaal uitloopt en opnieuw onder spanning binnendraait zal je het gros van de kinken eruit hebben.
|
|
|
|
|
Maar ik wou partikels mix maken met mais hennep en gebroken boilies en voor een dag vissen Maar hoeveel gram van ieder
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
Leef je uit, er zijn geen regels voor.
Het is juist leuker om het op je eigen manier te doen lijkt mij?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
gebruik een een spin doctor een paar x gooien en je kink is eruit
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Bij mij heeft dit loodje geholpen |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Wat is er dan speciaal aan Aan de krullen zijn er gewoon uit met en 60 grams loodje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
of misschien de volgende keer je draad laten opspoelen in de winkel .
|
|
|
|
|
geen garantie dat die niet kinkt elke lijn gaat kinken hoe kleiner de spoel des te erger word het kijk op de link van karperwereld en bekijk de youtube video's |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Als ik mijn lijn een paar keer heb opgehaald dan krult die
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.