30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Zo eerst met mijn vader twee weken Ardèche toen een week thuis ( 1 snoek, en 2 karpers) nu wer twee weken doodongelukkig met k viswater net zoals bij mijn vader in totaal nu in bijde vakantie's 2 forelen gevangen. Maar god wat heb ik zin om weer karpers te vangen en dat echte "carpfeeling" weer te beleven Ik post dit op de houtsoort van mijn iPad vanaf de dordogne ik zit hier nog een week Sorry maar ik moet het ff kwijt |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
luukcarp schreef:Zo eerst met mijn vader twee weken Ardèche toen een week thuis ( 1 snoek, en 2 karpers) nu wer twee weken doodongelukkig met k viswater net zoals bij mijn vader in totaal nu in bijde vakantie's 2 forelen gevangen. Maar god wat heb ik zin om weer karpers te vangen en dat echte "carpfeeling" weer te beleven Ik post dit op de houtsoort van mijn iPad vanaf de dordogne ik zit hier nog een week Sorry maar ik moet het ff kwijt Welke vissen heb je op de Ardeche gevangen? Daar zou genoeg karper en barbeel moeten zitten en de stroming zou nu ook erg weinig moeten zijn in deze periode.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.