15 ponder Lid sinds: 11-6-2011(UTC) Berichten: 187
Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
mooi mooi veel plezier ermee en dat ze maar flink mogen piepen.
gr luuk |
one life live it |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
daar krijg je geen spijt van jurkarper. ik heb zelf RX'en en ben echt super tevreden over die optonic. Bewerkt door de gebruiker woensdag 24 juli 2013 06:51:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-3-2011(UTC) Berichten: 140
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Graag gedaan. Veel plezier met je piepers!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
remon v wanrooij schreef:jurkarper1 schreef:remon v wanrooij schreef:Delkim heeft geen wieltje dus dat is een voordeel voor in de winter of slecht weer. De fox heeft wel een wieltje en geeft daarmee een terug loper aan met een andere toon en dat is daarom weer zijn voordeel.
Goed voorbeeld! Maar neem aan dat als je 3 piepe krijgt dat je naar Je hengels kijkt en concludeert dst je hanger of swnger weer gezakt is... Je kan niet bij elk water altijd je hengels goed zien en daarmee gebruik makend van een soundbox toch weten wat er gebeurd door middel van de verschillende tonen. inderdaad , hoe moet het als je slaapt dan zie je niks . dit is niet aanvallend bedoeld . nog veel geluk met je piepers .
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 6-6-2011(UTC) Berichten: 22
|
tomvliet1998 schreef:remon v wanrooij schreef:jurkarper1 schreef:remon v wanrooij schreef:Delkim heeft geen wieltje dus dat is een voordeel voor in de winter of slecht weer. De fox heeft wel een wieltje en geeft daarmee een terug loper aan met een andere toon en dat is daarom weer zijn voordeel.
Goed voorbeeld! Maar neem aan dat als je 3 piepe krijgt dat je naar Je hengels kijkt en concludeert dst je hanger of swnger weer gezakt is... Je kan niet bij elk water altijd je hengels goed zien en daarmee gebruik makend van een soundbox toch weten wat er gebeurd door middel van de verschillende tonen. inderdaad , hoe moet het als je slaapt dan zie je niks . dit is niet aanvallend bedoeld . nog veel geluk met je piepers . oeepsss, niet over na gedacht, maar je hebt gelijk. maar na drie piepen staat me vismaat al met hoofdlampje naast mijn rodpod en moet ie mij nog wakker maken, maar door de rx'en is alles op gelost!
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 6-6-2011(UTC) Berichten: 22
|
ze zijn binnen! bedankt mannen!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.