CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
Eindelijk mijn voerboot, het is een Ultimate baitcruiser XL geworden. Gisteren gehaald en thuis meteen getest, vaart heerlijk, snel en het bereik is super. Ben echt blij
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-1-2013(UTC) Berichten: 74
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 31-1-2013(UTC) Berichten: 107 Bedankjes: 9 keer Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Voor mijn weekje vissen, hang ik me billetjes niet meer in de brandnetels haha Ancoes heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
Ancoes schreef:Voor mijn weekje vissen, hang ik me billetjes niet meer in de brandnetels haha dat doe ik zo al enkele jaartjes zo maar ik hang er en bio zak in , even dichtknopen en een putje maken zak in het putje en klaar is kees
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 31-1-2013(UTC) Berichten: 107 Bedankjes: 9 keer Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
big carp schreef:Ancoes schreef:Voor mijn weekje vissen, hang ik me billetjes niet meer in de brandnetels haha dat doe ik zo al enkele jaartjes zo maar ik hang er en bio zak in , even dichtknopen en een putje maken zak in het putje en klaar is kees Me schoonvader kwam er pas me aan, dacht die moet ik ook hebben! En dan inderdaad ff een bio zak erin
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
Ancoes schreef:big carp schreef:Ancoes schreef:Voor mijn weekje vissen, hang ik me billetjes niet meer in de brandnetels haha dat doe ik zo al enkele jaartjes zo maar ik hang er en bio zak in , even dichtknopen en een putje maken zak in het putje en klaar is kees Me schoonvader kwam er pas me aan, dacht die moet ik ook hebben! En dan inderdaad ff een bio zak erin bij mij is het en hoge emer van nash een met en gewoon scheel en dan heb nog een waar ik en gat heb ingesneden
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
Van die biomasters ga je geen spijt krijgen. Ik gebruik ze zelf al 2 jaar met veel plezier. Vooral nu met uitvaren op grote afstanden is het echt super. Al hoewel ik de nieuwe pen 7000 limit editions bij raven nu wel wil. Zien er vet mooi uit. Veel plezier met je biomasters.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
3 Nieuwe Daiwa windcast br ld 5500 |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
|
GISTEREN: nikon D5100 lens 18/55 lens 55/200 uv filter cpl filter nikon zelfontspanner en degelijke tas 3 jaar extra geranti tegen water en valschade, ....
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
big carp schreef:GISTEREN: nikon D5100 lens 18/55 lens 55/200 uv filter cpl filter nikon zelfontspanner en degelijke tas 3 jaar extra geranti tegen water en valschade, .... netjes man, nu nog een statief en polaroid filter en je kan knallen met foto's maken! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Lodewijk schreef:big carp schreef:GISTEREN: nikon D5100 lens 18/55 lens 55/200 uv filter cpl filter nikon zelfontspanner en degelijke tas 3 jaar extra geranti tegen water en valschade, .... netjes man, nu nog een statief en polaroid filter en je kan knallen met foto's maken! Zit er bij Loodje CPL Maar Big carp nette zet zo heb hem ook en ben heeeeeeeeeel tevree ermee. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Wat extracarp 222 haken gehaald tubing Tnx Eric Verhiest dozen frikandellen Fast furious 6 Penetreren in de Alpen Kratje Hertog Jan Tja ga 3 nachten naar France Bewerkt door de gebruiker donderdag 25 juli 2013 19:10:09(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 8-7-2013(UTC) Berichten: 14
|
Goede film heb hem.net gekeken |
Karpers 2012 nul Karpers 2013 nul
|
|
|
|
|
Lodewijk schreef:big carp schreef:GISTEREN: nikon D5100 lens 18/55 lens 55/200 uv filter cpl filter nikon zelfontspanner en degelijke tas 3 jaar extra geranti tegen water en valschade, .... netjes man, nu nog een statief en polaroid filter en je kan knallen met foto's maken! idd de cpl filter is en polaroid filter zo als henk zegt en statief hat ik al dus heb vandaag al lekker geknald met foto's te maken nog wel geen vissen !!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 82
|
nieuw statief voor het filmen en foto's maken. Hama Traveller Compact Pro. |
keep fishing! dat is het motto |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-6-2012(UTC) Berichten: 85
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Sonubaits Supercrush Green Feed Pellets 6mm 5 zakjes Sonubaits Supercrush Green 5 zakjes
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-7-2011(UTC) Berichten: 148
|
Ik ben dan wel niet naar een winkel geweest. Maar heb lood gekocht bij Patrick Spruyt, en ziet er top uit! Bewerkt door de gebruiker dinsdag 30 juli 2013 22:27:08(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-1-2013(UTC) Berichten: 74
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
oude berkly maker hengel. zalige reelhouder, met leer afgewerkt, superstijve 2.75lb stok.
heeft me 50 euro gekost
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 28-7-2012(UTC) Berichten: 16
|
JRC classic float 1,5lb penhengel.
Eerste ervaringen zijn top! Nu sparen voor een shimano technium liever nog biomaster 4000 er onder...
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.