CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
Anatec Catamaran voerboot incl. onderwatercamera, verstraler, accuindicator en tas
5 ponder Lid sinds: 14-9-2009(UTC) Berichten: 45
|
Hallo, Bij deze bied ik mijn Anatec Catamaran voerboot aan inclusief: - Onderwatercamera (ingebouwd, met scherm op kant zien wat er onder de boot gebeurt) - Verstraler - Digitale accu-indicator - Originele Anatec Tas - Hook-release Eventueel leverbaar met fishfinder (met accupack, koffer en statief) en gps. De boot heeft bijna 1900 euro gekost (zonder fishfinder en gps). Boot heeft het water nog nooit geraakt en gaat weg i.v.m. hobby die op een heel laag pitje staat vanwege gezinsuitbreiding en verhuizing. De boot staat op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/701509894Vrijblijvend bekijken mag, bij serieuze interesse is een proefvaart ook mogelijk. Groet, Reinder Bewerkt door de gebruiker zondag 28 juli 2013 11:26:48(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-6-2011(UTC) Berichten: 187
Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
|
one life live it |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
luuk schreef:En al verkocht.? Als je op de marktplaats link klikt bestaat de advertentie nog.
|
|
|
|
|
had ik gezien ja. en er is al meer geboden dan de vraagprijs. ik was gewoon benieuwd het lijkt me zo goed koop dus ik dacht die is hij zo kwijt.
greetz |
one life live it |
|
|
|
|
Hoi Luuk, Nee de boot is nog niet verkocht, wel veel belangstelling. Het is inderdaad 'goedkoop' als je het gaat vergelijken met wat de boot gekost heeft. Ik wil ook niet het onderste uit de kan in deze tijden: De boot met draagtas, verstraler, hook-release, digitale accu indicator en onderwatercamera mag weg voor minimaal 950 euro (nieuwprijs 1875 euro). Bij de onderwatercamera zit een koffer waar een beeldscherm met accu en ontvanger in zit gebouwd. Het is een unieke boot en helemaal compleet. Met fishfinder erbij: 1250 euro (nieuw prijs 2350 euro). Met fishfinder en GPS 1750 euro (nieuw prijs 3100 euro). Zoals gezegd, de boot is spiksplinternieuw en heeft het water nog nooit geraakt!! Gr. Reinder Bewerkt door de gebruiker donderdag 25 juli 2013 11:44:26(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Ik zal het tegen een maar van mij zeggen misschien heeft hij interesse.
Suc6 |
one life live it |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Ik heb hem ook aan een maat doorgestuurd. Hoewel die wat voorzichtiger wordt met Marktplaats. Een paar weken geleden stond ie voor een boot met alles er op en er aan in Woerden bij mensen voor de deur die niet eens wisten wat een voerboot was.
Dat was na uitvoerig telefonisch contact. Leek allemaal helemaal serieus. Telefoon wordt nu niet meer opgenomen, advertentie weg... Rare zaak. Het nummer proberen we af en toe nog en wanneer we er achter komen wie het is krijgt ie een leuke verrassing.
|
|
|
|
|
Das lullig inderdaad... zoals je op Marktplaats kunt zien ben ik een vertrouwd persoon die al jaren actief is op mp, trouwens ook op dit forum..
Ik hoor het wel mocht hij geïnteresseerd zijn. Via pm kan ik eventueel mijn telefoonnummer doorgeven voor verdere info.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
en ja ik ken ook zeggen dat reinder een vertrouwd persoon is. |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Ik geef het allemaal door.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
dan zeg ik bij deze dat als paulus zegt dat reinder een vertrouwd persoon is je deze boot met een gerust hart kan kopen |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 17-2-2013(UTC) Berichten: 203
Bedankjes: 9 keer Is 20 keer bedankt in 18 post(s)
|
Ik woon in België en ik weet dat het nog even is, maar als de boot tegen 24 augustus nog beschikbaar is wil ik er wel even komen naar kijken en eventueel meenemen. Moet dan in Friesland (Sneek) zijn.
|
|
|
|
|
Topic mag weg, boot is verkocht..
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
Anatec Catamaran voerboot incl. onderwatercamera, verstraler, accuindicator en tas
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.