leen schreef:thimon schreef:.. maar puur voor het ''dan hoor ik er ook bij'' te kunnen zeggen.
Dat zijn toch de meeste vragen hier de laatste tijd?
De grootste, meest glimmende etc.
Kom nog maar heel weinig draadjes tegen die over het (plezier van) het vissen zelf gaan.
dat is overal dat iedereen het grootste, glimmende, duurste,.... wil niet alleen bij het vissen
ook in het dagelijks leven is dat zo (auto, gsm, huis, moto, fiets, kleding, schoenen, ......) .
mijn tip is net zo als alle andere hier zeggen bootje van en speelgoed winkel of campeer winkel .
heb een gekocht 35euro en groen met roeispaden en zit kussen .
persoonlijk ben ik er zo niet echt voor heb de mening dat je telkens je voor stek er mee verstoord met dat uitvaren
door de pedel's .
maar het is wel en goed alternatief van en voerbootje (mits die toch en pak duurder zijn ).
wil nog even meegeven aan de beginnende of jonge karper vissers : BEGIN ONDERAAN DE LADER en niet ergen half weg!
daar bedoel ik 2 dingen mee
bouw je visuitrusting uit van het begin bv: koop geen stoken die "te duur zijn dat je erna geen haken maar kan kopen of duure molens als je geen geld meer hebt voor lijn ,of onnodige dingen omdat je het eens hebt gezien van en ander ....
investeer je " zakgeld " in het nodige
en 2: denk niet ik heb alles van en merk ,,nu kan en moet ik ook die grote vissen vangen .
leer eerst het welzijn van de vissen hoe er me omtegaan bv scheppen van en vis en onthaaken , het terug zetten van de vissen ....
begin bij het begin DE grotere vissen volgen dan van zelfs en kan je ze ook de nodige zorg geven die ze
VERDIENEN EN NODIG HEBBEN
ik twijfel er niet aan dat dat bij de meeste wel zo is maat toch zie ik nog die FOUTEN te veel
sorry dat het mss voor somige wat oftopick is
Bewerkt door de gebruiker woensdag 24 juli 2013 11:31:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven