logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Jorden  
#21 Gepost : maandag 15 juli 2013 19:49:21(UTC)
Jorden

45 ponder

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
@Michael, niet verkeerd bedoeld, maar dat vind ik een reactie dat nergens op slaat?

Als je een budget hebt kijk je altijd eerst naar de prijs? Je probeert zoveel mogelijk kwaliteit te vinden naar gelang je budget!

Ik had ergens op het forum gezien dat je een baitcruiser hebt gekocht. Dit zegt dan toch ook al genoeg dat jouw reactie nergens op slaat.

*Ik wil dit niet laten overkomen als een persoonlijke aanval eh Michael Knipoog Maar dit soort reacties lees ik tegenwoordig wel wat vaker en vraag me soms af of mensen nadenken bij wat ze schrijven?
Me...myself...and my rods!
Michael Horn  
#22 Gepost : woensdag 17 juli 2013 19:37:55(UTC)
Michael Horn

20 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
Een baitcruiser xl is een prima boot. Ik weet niet of je dat gigantische ding wel eens gezien hebt maar hij vaart super stabiel en hij is graupner omgebouwd. Volgens dus prima en gezien wat ik betaald heb ook super geluk gehad. Begrijp je commentaar niet zo goed.

Wat ik wil zeggen is dat men liever de goedkoopste koopt dan de beste in de prijs categorie.
Als hengel x 50 euro is en hengel y 60 dan kopen ze liever hengels x ondanks dat zr hengel y kunnen betalen en dat hengel y kwalitief veel beter is.
Dat is wat ik duidelijk probeer te maken.

Ik voel me niet echt aangevallen, alleen op de baitcruiser want deze boot is echt super chill.

Bewerkt door de gebruiker woensdag 17 juli 2013 19:39:15(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.