CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Vraag
»
proline compact rvs rodpod
20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
hallo,
ik ben opzoek naar een proline rvs compact pod voor een redelijke prijs.
mvg
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
beter ga je voor een andere, ik zie ze hier veel en naar een jaar roesten ze bekant weg |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
|
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
|
Ooh dat is wel goed om te weten lodewijk, na goed voor een redelijk prijs wil ik dat risico misschien lopen. Ben eventueel ook geintreseerd in de rvs rodpod van solar waarvan ik de naam kwijt even kwijt ben. Of een vergelijkebare dikke rvs rodpod.
mvg
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-3-2013(UTC) Berichten: 95
|
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
solar world wide??
zoek je perce een rvs pod of mag elk kleurtje wel? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Inderdaad wel een rva rodpod ja waar ik naar opzoek ben. Die 2 van solar vindt ik allebij wel mooi dus als iemand een Solar te koop aanbied let me know
Mvg
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Dayo zoek mij even op Sandman en/of bel me even, als het goed is had je me nummer. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Kan gesloten worden, ben voorzien van een x2 Met dank aan henk b Mvg
|
|
|
|
|
X2 caliber zeer stevige en mooie rodpod.
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Vraag
»
proline compact rvs rodpod
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.