CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Karpervissen algemeen
»
Topic voor natuurfoto's, dierfoto's, en karpers in het wild.
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Zo Frank, je laat er geen gras over groeien zie ik gigglesmil Mooie foto's!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
had ze kunnen verspreiden over meerdere posts... maar deze stonden toch al in een apart mapje op de pc
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ziet er erg goed uit Frank!!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 103
|
Vandaag tijdens het voeren had ik toch weer meer oog voor de vogels dan voor de vissen.. Alleen merkte ik wel dat ze erg schuw zijn. Werd een beetje een kat en muis spel. Word toch tijd voor een betere camera denk ik..hier een fototje van vanmiddag. 1 van de 3 jonge bruine kiekediefjes. Morge ga ik weer een poging wagen om de moeder mooi op foto te krijgen. Aangezien de 3 jonge vogels al goed vliegen, ben ik bang dat de vogels niet lang meer zullen blijven. |
|
|
|
|
|
Hier nog 1 foto dan. Op de tak zat moeder, vader, en 1 jong, bij aankomst vloog de moeder weg, de andere vogel zit net buiten het beeld. To be Continued.. |
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik ook dan maar met wat foto's.... miss een bekende voor jullie maar vind wel dat ie hier thuis hoort.... waadpak aan om toch die extra meter te kunnen gooien me gevangen vis weer netjes terug in het water ziet dr lomp uit maar goed ik zou en moest vissen ook al ligt de plas nog voor de helft dicht |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
die zonsondergang is prachtig! Met waadpak verder gooien, al sta je wel een stuk ongelukkiger waardoor gooien moeilijker wordt dan op de kant
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ben 130 kilo dus ik sta wel stabiel hoor haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
steef zenden heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
mooie foto's, ik zal ook eens in het archief duiken van Frankrijk vorig jaar. Hebben we ook wat mooie foto's gemaakt. Zal ze binnenkort eens plaatsen. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-7-2009(UTC) Berichten: 316
|
Steef, je kunt de foto's misschien beter uploaden en dan hier in het forum posten. Dan kan iedereen ze zien zonder ze te hoeven downloaden. Dat kan bijvoorbeeld via ImageShack.us Je krijgt dan direct een link die je in je bericht kunt plakken. Succes! |
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag. |
|
|
|
|
en daar is ze weer. en nu ff wat visjes die ik onderweg naar me stek tegenkwam. nog ene meegaaaa grasbak! en zo heb ik nog wel een zooi fotos.. |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-7-2009(UTC) Berichten: 316
|
|
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
BBBrrrrrrrrrrrrrrrrrrr koud...........!!!! |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
's morgens rond een uur of 7. Net wakker, de boel ff checken en waarnemen en dan een verse bak koffie. Heerlijke momenten zijn dat met zulke mooie ochtenden. |
The Baits |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
fantastische foto! kan zo de catalogus in wat mij betreft!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
daar gaat me cover foto...
die stek zou jij moeten herkennen tim..:-"
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
dat doe ik ook Frank! prachtige plaat hoor!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ziet er goed uit! Zal zo op de home header van CarpFeeling kunnen Mooi hoor!!
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Karpervissen algemeen
»
Topic voor natuurfoto's, dierfoto's, en karpers in het wild.
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.