Nieuwe uitzetting Lid sinds: 9-7-2013(UTC) Berichten: 4
|
Hallo, Ik ben op vakantie in Lommel (België bij centerparcs. Ik ben in totaal 8 dagen op vakantie. Hier bij de Vossemeren heb ik 2 nachten mijn hengels uit gehad maar geen enkele run gehad. Ik ben hier vrij onbekend. Daarom vroeg ik me af of iemand een viswater hier in de buurt weet waar karper te vangen valt? Ik heb wel gehoord van het blauwe meer hier in Lommel maar daar wil ik absoluut niet heen na dat ik verscheidene verhalen er over gehoord heb. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, W.Houwink
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2013(UTC) Berichten: 200
|
Ik kan je niet helpen aan een ander water, maar waarom geef je het na 2 nachtjes al op? Zit je aan het grote meer of op het kleine bij zone 2? Het bestand op het grote meer is niet al te groot meer wat ik heb begrepen, maar er valt best een visje te vangen en er zwemmen wel nog serieuze bakken rond. Ik zou gewoon volhouden, je hebt nog een paar nachten de kans. Karpervissen gaat niet altijd over rozen. |
DUSSSS.............IK DENK IK ZEGGET FF |
|
|
|
|
Sander Bierglas schreef:Ik kan je niet helpen aan een ander water, maar waarom geef je het na 2 nachtjes al op? Zit je aan het grote meer of op het kleine bij zone 2? Het bestand op het grote meer is niet al te groot meer wat ik heb begrepen, maar er valt best een visje te vangen en er zwemmen wel nog serieuze bakken rond. Ik zou gewoon volhouden, je hebt nog een paar nachten de kans. Karpervissen gaat niet altijd over rozen. Ik zit aan het grote meer. Ik ben beginnend karpervisser en beschik niet over een voerboot dus dan wordt het wel moeilijk, maar ik blijf het wel proberen, maar ik dacht misschien zit er nog een leuk watertje in de buurt. Heb jij hier ook gezeten? Zo ja, heb je nog tips?
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 6-3-2013(UTC) Berichten: 71
Bedankjes: 1 keer
|
ik zou ook vol houden zitten echt dikke bakken op. tip: geen kilos bij voeren en slappe lijnen vissen wilt nog wel eens een vis op leveren. |
it's not just fishing........it's a way of LIfe... |
|
|
|
|
L.hattke schreef:ik zou ook vol houden zitten echt dikke bakken op. tip: geen kilos bij voeren en slappe lijnen vissen wilt nog wel eens een vis op leveren. Bedankt voor de tip!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2013(UTC) Berichten: 200
|
WHouwink schreef:Sander Bierglas schreef:Ik kan je niet helpen aan een ander water, maar waarom geef je het na 2 nachtjes al op? Zit je aan het grote meer of op het kleine bij zone 2? Het bestand op het grote meer is niet al te groot meer wat ik heb begrepen, maar er valt best een visje te vangen en er zwemmen wel nog serieuze bakken rond. Ik zou gewoon volhouden, je hebt nog een paar nachten de kans. Karpervissen gaat niet altijd over rozen. Ik zit aan het grote meer. Ik ben beginnend karpervisser en beschik niet over een voerboot dus dan wordt het wel moeilijk, maar ik blijf het wel proberen, maar ik dacht misschien zit er nog een leuk watertje in de buurt. Heb jij hier ook gezeten? Zo ja, heb je nog tips? Heb er wel gezeten, echter dit was een keer een weekend in begin maart met nachtvorst en heb daarom enkel statisch op snoek gevist met sardines. |
DUSSSS.............IK DENK IK ZEGGET FF |
|
|
|
|
Sander Bierglas schreef:WHouwink schreef:Sander Bierglas schreef:Ik kan je niet helpen aan een ander water, maar waarom geef je het na 2 nachtjes al op? Zit je aan het grote meer of op het kleine bij zone 2? Het bestand op het grote meer is niet al te groot meer wat ik heb begrepen, maar er valt best een visje te vangen en er zwemmen wel nog serieuze bakken rond. Ik zou gewoon volhouden, je hebt nog een paar nachten de kans. Karpervissen gaat niet altijd over rozen. Ik zit aan het grote meer. Ik ben beginnend karpervisser en beschik niet over een voerboot dus dan wordt het wel moeilijk, maar ik blijf het wel proberen, maar ik dacht misschien zit er nog een leuk watertje in de buurt. Heb jij hier ook gezeten? Zo ja, heb je nog tips? Heb er wel gezeten, echter dit was een keer een weekend in begin maart met nachtvorst en heb daarom enkel statisch op snoek gevist met sardines. Wou dat een beetje?
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-3-2012(UTC) Berichten: 183
|
Campinastrand in Dessel is vlakbij
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
misschien het kempisch kanaal .
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.