35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
coningx schreef:zeer proper gemaakt !! op wat voor water ligt dit? want op het eerste zicht lijkt het water wel klein voor zo een groot ponton Blauwe loper ypenburg, is ind niet zo groot |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-4-2012(UTC) Berichten: 78
|
|
Groot of klein elke karper telt |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Claus en Beatrix? Leuk dat je zoveel zelf maakt Nootdorp. Respect! Bewerkt door de gebruiker woensdag 10 april 2013 14:53:57(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Say hello to my little friend |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 82
|
ziet er super uit!! zou alleen niks voor mij zijn. ben namelijk al een keer voorbij mijn hengels gerend... |
keep fishing! dat is het motto |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik zou het fantastisch vinden!! Je moet natuurlijk wel aan het water wonen want traileren gaat erg lastig lijkt mij.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2011(UTC) Berichten: 153
|
ik vind hem echt heel erg gaaf! zou hetzelf ook graag hebben!! echt mooi!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 16-3-2013(UTC) Berichten: 82
|
mooi gemaakt . je mag er trots op zijn
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-3-2013(UTC) Berichten: 171
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Zoals eerder gezegd, koningsvet! Maar waar kopen jullie die drijvers dan? Lijkt mij ook wel een leuk projectje! |
|
|
|
|
|
Bjorn Schoemacher schreef:Zoals eerder gezegd, koningsvet! Maar waar kopen jullie die drijvers dan? Lijkt mij ook wel een leuk projectje! Er komt een verhaal op de homepagina |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
team nootdorp schreef:Bjorn Schoemacher schreef:Zoals eerder gezegd, koningsvet! Maar waar kopen jullie die drijvers dan? Lijkt mij ook wel een leuk projectje! Er komt een verhaal op de homepagina gaaf! |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
mooi man! |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 31-12-2012(UTC) Berichten: 13
|
Mooi gemaakt man ! is wel een leuke droom als je aan het water woont ! maar je zij dat de kosten op 2400 euro komen ervoor zijn de drijvers en motor en etc dan zo duur ? mooi man grtz Bewerkt door de gebruiker zaterdag 13 april 2013 12:38:16(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Tight Lines !
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 4-6-2013(UTC) Berichten: 5
|
Wat alleen wel jammer is,is dat je overal maar palen in het water zet en deze laat staan. Wordt het niet eens tijd om schroefpalen te maken, en alleen met vissen te gebruiken.????? Je hebt nu op alle eilanden palen geslagen, en had ze zelfs op het ondiepe geslagen . Meerdere vissers zijn hier NIET blij mee!!!! Bewerkt door de gebruiker vrijdag 28 juni 2013 10:44:03(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
Spreek die jongen gewoon in het echt aan en post hier niet zulke berichten. Daar is dit forum niet voor bedoeld!
|
|
|
|
|
fred haas schreef:Wat alleen wel jammer is,is dat je overal maar palen in het water zet en deze laat staan. Wordt het niet eens tijd om schroefpalen te maken, en alleen met vissen te gebruiken.?????
Je hebt nu op alle eilanden palen geslagen, en had ze zelfs op het ondiepe geslagen .
Meerdere vissers zijn hier NIET blij mee!!!! Ik heb de palen niet geslagen, die had roy er al staan ik heb aluminium palen gelast die we de grond in kunnen draaien dus meer komen er niet bij. En alle palen staan op plekken waar je niet normaal vanaf de kant naar toe kan vissen |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.