CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
raven 20% korting tot 22:00 uur (ook online)
10 ponder Lid sinds: 1-4-2013(UTC) Berichten: 64
|
bertkamp schreef:Jullie beschuldigen Raven van niets minder dan misleiding, dat kun je doen maar dan moet je met bewijzen komen. Doe je dat niet dan valt dat onder laster. Raven kan CarpFeeling verzoeken om de betreffende posts te verwijderen, en als ze er schade van ondervinden verdere gerechtelijke stappen ondernemen, ook tegen jullie. Ik snap dan ook niet dat de mods hier dit toelaten.
De reden dat ik hier niet veel post hebben jullie trouwens perfect laten zien, pubers. Met het verkeerde been uit bed gestapt?! |
carpangeling....world's most exciting sport |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 15-7-2010(UTC) Berichten: 405
Bedankjes: 4 keer Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
|
jefbrone schreef:bertkamp schreef:Jullie beschuldigen Raven van niets minder dan misleiding, dat kun je doen maar dan moet je met bewijzen komen. Doe je dat niet dan valt dat onder laster. Raven kan CarpFeeling verzoeken om de betreffende posts te verwijderen, en als ze er schade van ondervinden verdere gerechtelijke stappen ondernemen, ook tegen jullie. Ik snap dan ook niet dat de mods hier dit toelaten.
De reden dat ik hier niet veel post hebben jullie trouwens perfect laten zien, pubers. Met het verkeerde been uit bed gestapt?! Bewerkt door de gebruiker vrijdag 5 juli 2013 01:00:41(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 163 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
bertkamp schreef:De reden dat ik hier niet veel post hebben jullie trouwens perfect laten zien, pubers. Haha +1 |
Iedereen heeft recht op mijn mening |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
bijna iedereen heeft slechte ervaring met raven,dus bert pak je hengels en ga lekker vissen joh |
houdoe en bedankt |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
jvs schreef:bijna iedereen heeft slechte ervaring met raven Gelukkig ben ik niet 1 van die mensen. Ik heb al 2x gebruik gemaakt van de shinamo actie. En heb me molens goedkoper dan welke zaak ook. Moest er wel wat langer (2maand) op wachten maar maakt mij niet uit. En er zijn natuurlijk een hoop mensen (ook hier op het forum) die alles van X2 *** vinden. Maar ook dat is niet geheel terecht. Zelfs in china maken ze wel goeie dingen Oval (na 7jaar nog steeds goed) Rigwallet (na 5jaar nog steeds goed) Bait bag M (na 9jaar nog steerd goed) Food bag (na 5jaar nog steeds goed) Stoeltje (na 8jaar nog steeds goed) Kar (na 5jaar nog steeds goed) nu wel een andere maar dat omdat het gewichtverdeling beter moest. Rugtas na een week stuk Lamp met ab. na 1x stuk Kortom als je geen gebruik wil maken van de actie, gebruik hem dan niet. Als je op voorhand tegen bent, ga dan niet heen. PS. ik ben in Steenwijk geweest. En de online shop zijn ze zelf ook niet blij mee. (winkelpersoneel) |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
heb er meerdere bestellingen gedaan, ooit is een onthaakmat besteld, had model A besteld en kreeg modelletje B, gebeld en kreeg te horen dat A op was en ze dus maar model B hadden gestuurd, loodjes besteld, van 50-85 gram (precieze gewichten weet ik niet meer), en krijg van 85 - 125 gram geleverd vaak kreeg ik ook maar een deel van de bestelling en restant kwam vaak veel later, van 2 weken tot bijna 6 weken, zonder enig mail dat er eventuele vertraging is omdat ze het niet op voorraad hebben oid @Patric, X2 is een budget merk, maar zeker geen bagger kwaliteit, heb er zelf ook een tas van, de rits is niet zo soepel meer als 7 jaar geleden, maar is voor de rest nog prima, en het lood enzo is ook prima Bewerkt door de gebruiker vrijdag 5 juli 2013 13:02:07(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
PatricS schreef:En de online shop zijn ze zelf ook niet blij mee. (winkelpersoneel) Dat is precies wat ik bedoel Freaky |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
daarom bestel ik er nooit. ga meestal naar steenwijk,is het er heb ik geluk is het er niet vraag hoe lang het duurt. duurt het te lang koop ik het ergens anders. mensen in steenwijk heb ik niks op aan te merken,zijn gewoon eerlijk. en ja wat moet je zeggen van x2 goedkoop is meestal duurkoop. en je koopt het nog altijd zelf he? iedereen die begint wil goedkoop en achteraf hadden ze liever duurder gekocht. maar dat is overal mee,niet alleen de hengelsport.
|
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 7-5-2013(UTC) Berichten: 151 Locatie: Arnhem Bedankjes: 7 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
bertkamp schreef:praat geen poep waar slaat dat op? |
Like ook onze FaceBook Pagina! Carp&PikeFishingTeam Groetjes Jermaine Scheenstra 11 jaar |
|
|
|
|
lol, ik had het over pubers op dit forum maar was de kleuters vergeten, hierbij dan.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-6-2013(UTC) Berichten: 144
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
bertkamp schreef:lol, ik had het over pubers op dit forum maar was de kleuters vergeten, hierbij dan. Kinderachtig gedrag omdat sommige anders zijn dan jou?? Niet iedereen is hetzelfde. Stoort iets je? Reageer dan niet. Deed ik ook niet omdat hier meningen zwaar verdeeld over zijn. Maar ga dan zelf niet kinderachtige uitdagingen plaatsen.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ik maak echt nooit meer een topic aan als 't zo door gaat, ik ben super te spreken over Raven en alle andere zaken. Ik heb echt lekker in de winkel geshopped en daarna nog online besteld. Had vrijdag alles NETJES binnen dus ben weer een super blije klant. Helaas lees ik van niemand dat ze iets gekocht hebben dus dit topic kan dicht. Nogmaals bedankt IEDEREEN voor het verneuken van alweer een topic. Ik had : 4x fox inline 85 gram 4x fox inline 92 gram 3x x2 inline 85 gram proline muts proline weightbag Proline liquid flavor garlic & robin Proline High attract pellets 900 gram Proline groundbaits robin red supercrush 2kg X2 rodsleeves. X2 weighsling tripod deluxe ace anti tangle sleeves Ik ben zeer tevreden Sluit maar af dit topic.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Michael Horn schreef:Ik maak echt nooit meer een topic aan als 't zo door gaat, ik ben super te spreken over Raven en alle andere zaken. Ik heb echt lekker in de winkel geshopped en daarna nog online besteld. Had vrijdag alles NETJES binnen dus ben weer een super blije klant. Helaas lees ik van niemand dat ze iets gekocht hebben dus dit topic kan dicht. Nogmaals bedankt IEDEREEN voor het verneuken van alweer een topic. Ik had : 4x fox inline 85 gram 4x fox inline 92 gram 3x x2 inline proline muts proline weightbag Proline liquid flavor garlic & robin Proline High attract pellets 900 gram Proline groundbaits robin red supercrush 2kg X2 rodsleeves. X2 weighsling tripod deluxe ace anti tangle sleeves Ik ben zeer tevreden Sluit maar af dit topic. Dan verwijder je hem toch? D Bewerkt door de gebruiker zondag 7 juli 2013 02:17:33(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
|
ronald308, waarom quote je Michael ? Al dat ge-quote is nergens voor nodig als je reageert op de persoon in de vorige post, maakt het alleen maar lastig lezen. Het zou niet best zijn als iedereen zomaar een topic zou kunnen verwijderen, ook niet als je de starter bent. Zelfde geldt voor posts nadat er eenmaal mensen op gereageerd hebben. Bewerkt door de gebruiker zondag 7 juli 2013 02:32:49(UTC)
|
|
|
|
|
ronald308 schreef: Dan verwijder je hem toch? D
kon 't maar en heel erg bedankt voor je uitermate nuttige reactie.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Ik zie mijn fout nu in Bert.Zal er in het vervolg Iets beter op letten.Had iets te gemakkelijk gereageerd |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
|
je vroeg naar raven en hun acties, en krijg je niet het gewenste antwoord of is het iets te negatief over een winkel dan maar het topic op slot? lekker simpel
en zoals ik ook al eerder poste, is leuk als je er naast woont en meteen kan halen, dan zou ik er ook mijn spullen kopen, alleen via de webshop zou ik het nooit meer doen |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
bertkamp schreef:ronald308, waarom quote je Michael ? Al dat ge-quote is nergens voor nodig als je reageert op de persoon in de vorige post, maakt het alleen maar lastig lezen.
Het zou niet best zijn als iedereen zomaar een topic zou kunnen verwijderen, ook niet als je de starter bent. Zelfde geldt voor posts nadat er eenmaal mensen op gereageerd hebben. Lastig lezen? Dan moet je toch echt even bij Pearl langs. Dat is zo mooi aan dit forum. Het is namelijk SUPERduidelijk weergegeven. Wat je wat onprettig is? Als mensen IN de quote hun reactie zetten. Ook kan je op dit forum altijd je eigen bericht(en) verwijderen. Ook heel prettig. Maare... tijdje al hier weinig bijgedragen in drie jaar. Ik hoop dat die trend zich voorzet ;-)
|
|
|
|
|
freaky schreef:je vroeg naar raven en hun acties, en krijg je niet het gewenste antwoord of is het iets te negatief over een winkel dan maar het topic op slot? lekker simpel
en zoals ik ook al eerder poste, is leuk als je er naast woont en meteen kan halen, dan zou ik er ook mijn spullen kopen, alleen via de webshop zou ik het nooit meer doen Nee ik vroeg alleen of andere nog wat leuks gekocht hadden of gingen kopen. Zo'n 20% korting actie is voor mij een reden om er wat te kopen. Voor de rest haal ik er alleen klein materiaal als ik indd snel wat nodig heb en lekker naar de winkel kan. Ik begrijp ook dat ieder een andere mening heeft maar als we die allemaal gaan delen kunnen we beter een heel forum ervoor openen dus hou het liever simpel.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
|
Michael Horn schreef:Ik woon bij raven dus kwam er net achter dat er een kortingsavond is. Wil ik net bestellen gaat de site plat?
Iemand nog iets leuks gescored of misschien nu nog snel iets bestellen?
Mvg,
Michael
EDIT : ga vooral lekker FLAMEN allemaal, sukkels. Ik zag dat je een aanvulling bij je tekst had gezet. Wat gaat de Site vooruit zeg, het wordt steeds gezelliger hier. Bewerkt door de gebruiker zondag 7 juli 2013 18:15:49(UTC)
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
raven 20% korting tot 22:00 uur (ook online)
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.