CarpFeeling Forum
»
Karpervissen in....
»
Frankrijk
»
allerlaatste check eerste keer Frankrijk
20 ponder Lid sinds: 17-2-2013(UTC) Berichten: 203
Bedankjes: 9 keer Is 20 keer bedankt in 18 post(s)
|
FisherDaniel schreef:bram van gemert schreef:
max helemaal met eens de manier om villedon te bevissen hoop voor je dat je n.o. wind heb dan ga je ze daar vangen heb er 4 jaar geleden ook gezeten met mijn vrouw heel leuk
Wat heeft de wind richting te maken om vissen te vangen? zou fijn zijn om te weten voordat we daar geen rekening mee houden.. Hangt een veel van het water af, hoewel het overal wel een beetje meespeelt. Maar op Villedon is het idd zo dat de karperscholen de windrichting volgen om te azen. Wij zitten helemaal aan de zuidwest-kant van het lang uitgerekte meer, aan het diepere deel. De vis vertoeft zich daar vooral bij iets koudere Oost- en NoordOost-wind.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-6-2012(UTC) Berichten: 85
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Als ik jou was nam ik nog wat batterijen mee voor je Piepers en voor andere elektronica die op batterijen werken.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 3-5-2013(UTC) Berichten: 34
Bedankjes: 1 keer
|
Goede camera is misschien makkelijker als je mobiel |
gooi je problemen uit, vang je dromen |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
Roywrt1984 schreef:Als ik jou was nam ik nog wat batterijen mee voor je Piepers en voor andere elektronica die op batterijen werken. heb ik gedaan! |
|
|
|
|
|
zo, ik heb bijna alles ingepakt. MORGEN IS DE GROTE DAG! WE GAAN NAAR FRANKRIJK! D allemaal bedankt voor de tips, en jullie horen wel of het wat was Wietse DwFishingteam |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-6-2012(UTC) Berichten: 85
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Nou Wietse, rest mij jouw nog een fijne vakantie te wensen en ik hoop dat je een hele dikke vangt!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 17-2-2013(UTC) Berichten: 203
Bedankjes: 9 keer Is 20 keer bedankt in 18 post(s)
|
Veel succes man! Ik heb gisteren een ongeval gehad met m'n busje en moet dus nog ander vervoer zien te regelen voor het vertrek morgen!
|
|
|
|
|
Maxweasel schreef:Veel succes man! Ik heb gisteren een ongeval gehad met m'n busje en moet dus nog ander vervoer zien te regelen voor het vertrek morgen! bedankt, en jij ook succes met het regelen van vervoer en je eigen (vis) vakantie |
|
|
|
|
|
Roywrt1984 schreef:Nou Wietse, rest mij jouw nog een fijne vakantie te wensen en ik hoop dat je een hele dikke vangt!!! bedankt! en ik hoop t ook |
|
|
|
|
|
aas was meer als genoeg, we hebben er een filmpje van gemaakt: kijk hem even, dan heb je meteen een beeld over hoe het was. abbonneer even en graag een groen duimpje Wietse DwFishingTeam |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
wietse97 schreef:Bjorn Schoemacher schreef:Toen ik 15 jaar geleden voor het eerst naar Frankrijknging nam ik een kwart mee van dit en heb ik gewoon vis gevangen, waar ben je bang voor? ik ben nergens bang voor maar wil gewoon zo goed mogelijk voorbereid zijn. misschien is het wel een heel moeilijk water waar heel veel gevist wordt, en de vissen alles al kennen. dan is het toch beter om meerdere, verschillende materialen mee te nemen? waar je in nederland mee vist, vis je grotendeels in Frankrijk ook mee. gewoon alles mee nemen en je best doen. omdat het toevallig Frankrijk heet is het heus niet ineens anders. alleen het water waarop je vist. maar dat is ook vast een putje wat op een nederlands water lijkt. gewoon gaan vissen, klaar! |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
als ik alles moet opnoemen wat er beter kon was ik nog even bezig ben ik bang maar als jullie er tevreden mee zijn is het goed. |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:als ik alles moet opnoemen wat er beter kon was ik nog even bezig ben ik bang maar als jullie er tevreden mee zijn is het goed. Noem eens wat? We kunnen er van leren |
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ten eerste stoorde ik me aan het drinken wat in het water lag bij de 2de steur bleef er maar gezegd worden ga het water in, dat soort dingetjes bij de 2de steur zei je vader ook geloof ik van gooi geen water over de vis want heb een telefoon in me hand. sorry maar een steur altijd nat houden. dan gooit ie zijn telefoon maar aan de kant en komt de foto later wel. en ik kreeg de indruk dat de foto belangrijker was. werd meerdere malen gezegd: genoeg foto's? Bewerkt door de gebruiker woensdag 10 juli 2013 01:53:36(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:ten eerste stoorde ik me aan het drinken wat in het water lag bij de 2de steur bleef er maar gezegd worden ga het water in, dat soort dingetjes bij de 2de steur zei je vader ook geloof ik van gooi geen water over de vis want heb een telefoon in me hand. sorry maar een steur altijd nat houden. dan gooit ie zijn telefoon maar aan de kant en komt de foto later wel. en ik kreeg de indruk dat de foto belangrijker was. werd meerdere malen gezegd: genoeg foto's? oh haha, ja sorry dat van de foto's. we wilden een supergoede foto omdat (wij dan) niet elke dag zo'n steur vangen. door de adrenaline werd dit idd te vaak gezegd. dat van de drinken: we hadden het maar één dag in het water gezet, om het koel te houden. erna kregen we een koeltas. en die steur in het water: ik was bang dat hij hem zou verspelen, omdat hij zich bijna vast gezwommen had in de waterplanten aan de zijkant. de steur is wel goed nat gehouden. |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-6-2013(UTC) Berichten: 144
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Jammer dat de karpers uit zijn gebleven. Wel leuke manier hoe je het filmpje heb opgezet van begin af aan. Dit zie je niet zo vaak. Persoonlijk vindt ik het veel leuker om een beetje compleet verhaal te hebben met reis en alles erbij ipv alleen het vangen.. Top gedaan in mijn ogen, en vna je fouten leer je. Ga zo door!!
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen in....
»
Frankrijk
»
allerlaatste check eerste keer Frankrijk
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.