logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

3 Pagina's123>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Michael Horn  
#1 Gepost : woensdag 3 juli 2013 22:36:53(UTC)
Michael Horn

20 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
Ik woon bij raven dus kwam er net achter dat er een kortingsavond is.
Wil ik net bestellen gaat de site plat?

Iemand nog iets leuks gescored of misschien nu nog snel iets bestellen?

Mvg,

Michael

Bewerkt door de gebruiker zondag 7 juli 2013 18:17:12(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
bertkamp  
#2 Gepost : donderdag 4 juli 2013 00:16:24(UTC)
bertkamp

25 ponder

Bedankjes: 4 keer
Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
Quote:
Aanstaande woensdag 3 juli heeft Raven Hengelsport een extra koopavond in de filialen en op de webhop. Dit is het moment om je voor te bereiden op de mooie dagen die gaan komen. Je krijgt tijdens deze koopavond namelijk 20% korting op het hele assortiment. Wanneer een product al in de aanbieding is berekenen we de voordeligste prijs, óf 20% korting, óf de huidige aanbieding.

De winkels in Almelo, Lelystad, Steenwijk en Tilburg zijn geopend van 19:00 tot 22:00, hier staat het personeel klaar voor een bakje koffie, een praatje en uiteraard advies. Bestel je liever via internet? Dan kun je van 19:00 tot 0:00 met korting kopen op raven.nl. We doen onze uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk te verzenden, dit kan bij grote drukte een dag extra duren.

je hebt nog 3 kwartier
freaky  
#3 Gepost : donderdag 4 juli 2013 00:48:23(UTC)
freaky

25 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
vergeet niet dat ze eerst minimaal 20% bij de prijs hebben gedaan bij veel artikelen

leer om te vangen, vang om te leren
bertkamp  
#4 Gepost : donderdag 4 juli 2013 04:43:37(UTC)
bertkamp

25 ponder

praat geen poep
freaky  
#5 Gepost : donderdag 4 juli 2013 11:19:20(UTC)
freaky

25 ponder

vele malen mogen lezen, van mensen die een tijdje op zoek zijn naar een tent, stretcher of iets in die richting, en dat vlak voor de kortingsavond de prijs ineens een stuk hoger was

en nou is de webshop van raven nou ook niet echt bepaald goed, slechte service, slechte levering en dergelijke

is leuk als je er ongeveer naast woont en je spullen kan halen
jannes  
#6 Gepost : donderdag 4 juli 2013 11:44:41(UTC)
jannes

25 ponder

bertkamp schreef:
praat geen poep

lekkere opmerking
Maxweasel  
#7 Gepost : donderdag 4 juli 2013 13:53:31(UTC)
Maxweasel

20 ponder

Bedankjes: 9 keer
Is 20 keer bedankt in 18 post(s)
freaky schreef:
vele malen mogen lezen, van mensen die een tijdje op zoek zijn naar een tent, stretcher of iets in die richting, en dat vlak voor de kortingsavond de prijs ineens een stuk hoger was

en nou is de webshop van raven nou ook niet echt bepaald goed, slechte service, slechte levering en dergelijke

is leuk als je er ongeveer naast woont en je spullen kan halen

Ik woon in België en Raven is dus niet bij de deur. Echter al een bestelling of 5 bij Raven gedaan, verschillende vismaten ook, altijd alles wat op stock is daags erna aan de deur... Die service heb ik zelfs bij veel lokale winkels hier niet.
bertkamp  
#8 Gepost : donderdag 4 juli 2013 15:03:53(UTC)
bertkamp

25 ponder

freaky schreef:

Als je de moeite had genomen om de voorwaarden te lezen had je kunnen weten dat de korting niet geld voor artikelen die al in de aanbieding zijn.
Bestel je zo'n artikel dan krijg je het voor de prijs die voor de klant het voordeligst uitpakt, dus of de aanbiedings prijs, of de 20% korting prijs.
jannes  
#9 Gepost : donderdag 4 juli 2013 15:15:04(UTC)
jannes

25 ponder

bertkamp schreef:
freaky schreef:

Als je de moeite had genomen om de voorwaarden te lezen had je kunnen weten dat de korting niet geld voor artikelen die al in de aanbieding zijn.
Bestel je zo'n artikel dan krijg je het voor de prijs die voor de klant het voordeligst uitpakt, dus of de aanbiedings prijs, of de 20% korting prijs.

Ik denk dat hij wel de moeite heeft genomen om het te lezen maar jij niet begrijpt wat hij bedoeld.
Hij bedoeld dat de dagen voor de actie de prijzen iets worden opgeschroefd om er zo toch nog iets meer aan over te houden.
kroon  
#10 Gepost : donderdag 4 juli 2013 15:35:34(UTC)
kroon

30 ponder

Bedankjes: 1 keer
Ben ik ook niet met je eens.
Prijzen hier blijven ook gewoon hetzelfde.
Alleen de dingen waar al korting op zit gaan dan omhoog als je ze met 20% wil.
Dat is mijn ervaring.
steel niet de overheid dult geen concurentie

gr paul
jannes  
#11 Gepost : donderdag 4 juli 2013 15:48:34(UTC)
jannes

25 ponder

kroon schreef:
Ben ik ook niet met je eens.
Prijzen hier blijven ook gewoon hetzelfde.
Alleen de dingen waar al korting op zit gaan dan omhoog als je ze met 20% wil.
Dat is mijn ervaring.

Ik probeerde alleen zijn verhaal beter te verwoorden en meer niet.
jvs  
#12 Gepost : donderdag 4 juli 2013 17:12:36(UTC)
jvs

40 ponder

is altijd nog geweest,ze zetten er eerst 20%bovenop,en dan gaan ze reclame liggen maken 20% korting.ik koop er al jaren niets meer,vind vooral de service/kwaliteit ver heel ver achteruit gegaan.
fauna in raamsdonkveer is vele malen beter
houdoe en bedankt
PatricS  
#13 Gepost : donderdag 4 juli 2013 17:17:49(UTC)
PatricS

30 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
En dat verschilt weer enorm per filiaal.

Ik heb met tevredenheid dingen daar gekocht en besteld in de kortingsperiode. Die korting krijg je dan nog steeds wanneer het product binnen is. Duurt soms wel wat langer dan dat je had gehoopt, maar daar is de prijs dan ook weer naar.

#lekkerofftopic srry
Groeten Patric

-Tijgernoten-
http://patricskarper.blogspot.nl/
remon v wanrooij  
#14 Gepost : donderdag 4 juli 2013 21:07:07(UTC)
remon v wanrooij

25 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
De korting wordt geven op de advies prijs.. Dus als ze in de webwinkel spullen onder de advies prijs hebben staan dan is het logisch dat op een kortingsavond de prijzen iets anders zijn. Probeer maar eens een delkim txi plus voor 130euro te kopen, geen 1 winkel doen die voor zo 'n prijs weg behalve bij raven wanneer er korting is.
Het is dus maar net wat je zoekt.

Overigens ben ik ook geen fan van Raven.
Sommige dingen laten ze weg uit de winkel, een week voor de kortingsavond hadden ze nog een hele volle bak ( lees 200+ stuks ) 170 gram lood en gisteren was alles weg. Rara, of vist iedereen opeens met 170 gram of hoger?

Bewerkt door de gebruiker donderdag 4 juli 2013 21:52:57(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
z2h-productions
bertkamp  
#15 Gepost : donderdag 4 juli 2013 21:34:58(UTC)
bertkamp

25 ponder

jvs schreef:
is altijd nog geweest,ze zetten er eerst 20%bovenop,en dan gaan ze reclame liggen maken 20% korting.ik koop er al jaren niets meer,vind vooral de service/kwaliteit ver heel ver achteruit gegaan.

Als je zulke dingen beweert moet je met bewijzen komen, kun je dat niet moet je je *** houden.
Ik stel voor dat je met 5 voorbeelden komt van artikelen die ze dit keer voor die tijd 20% duurder hebben gemaakt.
Ik ben er net als remon geen fan van, maar als ze iets hebben wat ik nodig heb voor 20% minder dan ergens anders koop ik het daar gewoon.

ok, 1 artikel dan ?
jannes  
#16 Gepost : donderdag 4 juli 2013 21:52:23(UTC)
jannes

25 ponder

bertkamp schreef:
jvs schreef:

Als je zulke dingen beweert moet je met bewijzen komen, kun je dat niet moet je je *** houden.
Ik stel voor dat je met 5 voorbeelden komt van artikelen die ze dit keer voor die tijd 20% duurder hebben gemaakt.
Ik ben er net als remon geen fan van, maar als ze iets hebben wat ik nodig heb voor 20% minder dan ergens anders koop ik het daar gewoon.

ok, 1 artikel dan ?

Jij bent echt lekker bezig, jaren lid weinig geweest en nu dit allemaal vandaag.Like

jvs  
#17 Gepost : donderdag 4 juli 2013 22:26:01(UTC)
jvs

40 ponder

bert zal wel aandelen hebben bij raven,of er werken,het is en blijft een slechte winkel vind ik,met zeer slechte service en producten.
houdoe en bedankt
jannes  
#18 Gepost : donderdag 4 juli 2013 22:29:43(UTC)
jannes

25 ponder

jvs schreef:
bert zal wel aandelen hebben bij raven,of er werken,het is en blijft een slechte winkel vind ik,met zeer slechte service en producten.

Ik ook maar sla het gezeik ff over.
freaky  
#19 Gepost : donderdag 4 juli 2013 23:42:27(UTC)
freaky

25 ponder

maak je niet zo druk bert, (of run je de tent daar)

en ik zou je graag 5 voorbeelden geven, alleen ik kom al een paar jaar niet meer op die site, heb er ook absoluut niks te zoeken met de service die zij leveren
bertkamp  
#20 Gepost : vrijdag 5 juli 2013 00:41:43(UTC)
bertkamp

25 ponder

Jullie beschuldigen Raven van niets minder dan misleiding, dat kun je doen maar dan moet je met bewijzen komen.
Doe je dat niet dan valt dat onder laster. Raven kan CarpFeeling verzoeken om de betreffende posts te verwijderen, en als ze er schade van ondervinden verdere gerechtelijke stappen ondernemen, ook tegen jullie.
Ik snap dan ook niet dat de mods hier dit toelaten.

De reden dat ik hier niet veel post hebben jullie trouwens perfect laten zien, pubers.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (11)
3 Pagina's123>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.