CarpFeeling Forum
»
Karpervissen in....
»
België
»
weet iemand goede karpervijver te Geel,Meerhout?Mol en die omstreken
10 ponder Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 98
Bedankjes: 5 keer
|
zoals ik al vroeg in de titel weet er iemand in de buurt een goed karperwater? niet te duur
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-5-2011(UTC) Berichten: 72
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
waarom een put je hebt er immers mooi kanaal in de buurt, ok ni al te makelijk maar moeilijk gaat ook, al zijn de begin stukken toch makelijker, tegen over 7-8 8-9 etc, steek er u tijd in= voldoende peilen enz neem een notieboekje mee en schrijf alles op,veel kantvisserij op kanaal ga op zoek achter kotjes=putjes keultjes daar spoelt immers voedsel in en tis juist daar op de rand van dat je moet vissen, alé dat is mijn ervaring!! veel succes mvg Bewerkt door de gebruiker zaterdag 29 juni 2013 19:29:39(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
de lido in leopoldsburg en de lak in balen zijn redelijk beroemd en ik woon in balen dus als je wilt mag je is mee gaan stuur maar een pm
|
|
|
|
|
de karperhoeve dicht bij jouw is een heel mooi betaalwater
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 98
Bedankjes: 5 keer
|
tomvliet1998 schreef:de karperhoeve dicht bij jouw is een heel mooi betaalwater ook voor een hele mooie prijs hé 100 euro voor een weekend
|
|
|
|
|
reinert schreef:tomvliet1998 schreef:de karperhoeve dicht bij jouw is een heel mooi betaalwater ook voor een hele mooie prijs hé 100 euro voor een weekend het is maar een tip waarom vis je niet aan het kanaal bij jouw
|
|
|
|
|
wimvg schreef:waarom een put je hebt er immers mooi kanaal in de buurt, ok ni al te makelijk maar moeilijk gaat ook, al zijn de begin stukken toch makelijker, tegen over 7-8 8-9 etc, steek er u tijd in= voldoende peilen enz neem een notieboekje mee en schrijf alles op,veel kantvisserij op kanaal ga op zoek achter kotjes=putjes keultjes daar spoelt immers voedsel in en tis juist daar op de rand van dat je moet vissen, alé dat is mijn ervaring!! veel succes mvg inderdaad peilen loont zelf nog nooit gedaan maar mijn maat al wel toen had hij tussen lelies een hele mooie geul gevonden hij ving daar direct 3 vissen op een dag 1 kleintje een van rond de vijf kilo en een van twaalf peilen loont Bewerkt door de gebruiker dinsdag 16 juli 2013 11:59:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Abracadraba. 5x gelezen en snap het nog niet.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-3-2012(UTC) Berichten: 183
|
Weet wel wat vijvers , stuur maar PM
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen in....
»
België
»
weet iemand goede karpervijver te Geel,Meerhout?Mol en die omstreken
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.