CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
Frazer 185 commando boot met fluister motor en accu
15 ponder Lid sinds: 29-2-2012(UTC) Berichten: 102
|
zoals je kan zie op de advertentie is deze niet vaak gebruikt, heb hem gekocht omdat ik dacht meer op groot water te gaan vissen, niks is minder waar dus nu is de kans voor een ander om een boot spot goedkoop te kunnen overnemen.. http://link.marktplaats.nl/693030968sla je slag mannen.. mvg Dimitrie |
Als je lijnen niet nat zijn !!!! Dat zit je thuis voor de buis ....
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ding heb je net een maand ofzo?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-2-2012(UTC) Berichten: 102
|
klopt lodewijk, en ik ben er achter gekomen DAT HET TOCH NIET IS WAT IK ZOEK .. ach zo leert men he .. in ieder geval kan ik wel zeggen bij mijn advertenties dat de boot ZO GOED ALS NIEUW IS |
Als je lijnen niet nat zijn !!!! Dat zit je thuis voor de buis ....
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
kan je hierop je foudraal, struintas en onthaakmat meenemen zodat je lekker licht naar je stek kan vissen of is 180 ook te klein? Ik zoek er 1 maar wel 1 waar ik mee naar me stek kan varen inclusief materiaal.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mooie boot Demitrie, maar 1 maand oud ?????? |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
Frazer 185 commando boot met fluister motor en accu
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.