logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
tomvliet1998  
#21 Gepost : woensdag 3 juli 2013 21:01:45(UTC)
tomvliet1998

25 ponder

Bedankjes: 38 keer
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
ik snap niet waarom iemand denkt dat dit broodje aap verhalen zijn als je tegenwoordig rondkijkt het nieuws films mensen op straat zie je alleen geweld en het gebeurd
ik heb gehoor dat ze ooit met pepperspray je vast pakken je in het kanaal gooien en rustig je setje inpakken
bij ons heeft het zelf in een bladje gestaan van het dorp dat ze zo ook een kind van 13 hadden gepakt
deze dieven gaan veel te ver
als je het niet gelooft maakt mij niks uit het geeft hun alleen maar voordelen (dieven) en jouw alleen maar nadelen want je bereid je niet voor
ik bereid me daarop voor en ik kan gerust slapen alleen omdat ik een alarmpje en materialen die me helpen bij me heb
tomvliet1998  
#22 Gepost : woensdag 3 juli 2013 21:03:05(UTC)
tomvliet1998

25 ponder

big carp schreef:
moest je ween hoe veel "stoere" gaste snacht ligen te beven omdat ze iets horen en lief konijntje bv of en ratje Blij
mijn opa is boswachter en ga regelmatig mee dus .
maar ik loop meestal snachts en alleen in de bossen stropers te zoeken .
als ik iets hoor ga ik net gaan kijken plaats van verstoppen
de meeste verhalen zijn coboy verhalen .
als je het dan echt niet vertrouwd koop dan en alarmpje heb een gekocht 22euro 130decibel als je dan nie waker bent tenzij
je 10 kratten wijn uit hebt mss Blij

waar koop je zo een alarmpje wil er een extra
Michael Horn  
#23 Gepost : woensdag 3 juli 2013 21:07:12(UTC)
Michael Horn

20 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
ik ben overmorgen 's nachts met een dildo aangevallen enzo en tja toen moest ik wel rennen.

Nee maar kom op nou mensen, polen met messen en honden, een prik terwijl je er gewoon staat en het toe laat? en al die andere verhalen..
Ik heb zo mijn twijfels.

Toevallig ga ik vannacht mijn 6e nachtje van dit jaar dus eens zien wat ik allemaal mee mag maken.
tomvliet1998  
#24 Gepost : woensdag 3 juli 2013 21:10:12(UTC)
tomvliet1998

25 ponder

Michael Horn schreef:
ik ben overmorgen 's nachts met een dildo aangevallen enzo en tja toen moest ik wel rennen.

Nee maar kom op nou mensen, polen met messen en honden, een prik terwijl je er gewoon staat en het toe laat? en al die andere verhalen..
Ik heb zo mijn twijfels.

Toevallig ga ik vannacht mijn 6e nachtje van dit jaar dus eens zien wat ik allemaal mee mag maken.

6 nachtjes is niet zoveel ervaring als je weekelijk gaat 15 jaar lang kun je zo'n dingen wel eens meemaken
jannes  
#25 Gepost : woensdag 3 juli 2013 21:23:04(UTC)
jannes

25 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
tomvliet1998 schreef:
ik snap niet waarom iemand denkt dat dit broodje aap verhalen zijn als je tegenwoordig rondkijkt het nieuws films mensen op straat zie je alleen geweld en het gebeurd
ik heb gehoor dat ze ooit met pepperspray je vast pakken je in het kanaal gooien en rustig je setje inpakken
bij ons heeft het zelf in een bladje gestaan van het dorp dat ze zo ook een kind van 13 hadden gepakt
als je het niet gelooft maakt mij niks uit het geeft hun alleen maar voordelen (dieven) en jouw alleen maar nadelen want je bereid je niet voor
ik bereid me daarop voor en ik kan gerust slapen alleen omdat ik een alarmpje en materialen die me helpen bij me heb

Als ik jou spullen wil hebben dan maak ik je gewoon wakker en beroof ik je van je spullen. Daar is niets bijzonders voor nodig als iemand je genoeg intimideert dan laat je vanzelf je spullen uit je handen vallen en ren je hard weg.
Het is maar net hoe iemand over komt en hoe bedreigd je je voelt.
Wat is het waard om sowieso je spullen te verdedigen, als je voelt dat je leven er vanaf hangt dan laat je echt wel alles vallen en ben je weg.
En tuurlijk zijn je spullen je alles maar tot hoever wil je daar in gaan om ze te verdedigen?
Daarbij is het nog steeds niet zo dat het dagelijks/wekelijks gebeurt, gelukkig maar zeg

Bewerkt door de gebruiker woensdag 3 juli 2013 21:24:23(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

tomvliet1998  
#26 Gepost : woensdag 3 juli 2013 21:31:06(UTC)
tomvliet1998

25 ponder

jannes schreef:
tomvliet1998 schreef:

Als ik jou spullen wil hebben dan maak ik je gewoon wakker en beroof ik je van je spullen. Daar is niets bijzonders voor nodig als iemand je genoeg intimideert dan laat je vanzelf je spullen uit je handen vallen en ren je hard weg.
Het is maar net hoe iemand over komt en hoe bedreigd je je voelt.
Wat is het waard om sowieso je spullen te verdedigen, als je voelt dat je leven er vanaf hangt dan laat je echt wel alles vallen en ben je weg.
En tuurlijk zijn je spullen je alles maar tot hoever wil je daar in gaan om ze te verdedigen?
Daarbij is het nog steeds niet zo dat het dagelijks/wekelijks gebeurt, gelukkig maar zeg

jannes ik geef je honderd procent gelijk ik hou van leven en hoop nog op vele jaren Tik 'm aan!
alleen stel je eens voor je bent 40 jaar hebt twee kinderen een vrouw je gaat een nacht de dief uithangen
je ziet een alleen staan tentje je loopt er naar toe tot dat er een alarm af gaat je bent zo geschrokken
je kunt alles verliezen als je betrapt bent en de politie komt je vrouw en je kinderen een flinke straf
dan komt er ook nog een 2 tal boze vissers en een boze hond achter je aan en allemaal goed bewapend met knuppels en een stel grote tanden voor de hond
dan voelt de dief zich ook bedreigd en dan schijt hij net iets harder in zen broekske denk ik Dus...
Michael Horn  
#27 Gepost : woensdag 3 juli 2013 22:27:22(UTC)
Michael Horn

20 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
tomvliet1998 schreef:
Michael Horn schreef:

Ik heb zo mijn twijfels.

6 nachtjes is niet zoveel ervaring als je weekelijk gaat 15 jaar lang kun je zo'n dingen wel eens meemaken

nee maar dit is mijn zesde nacht dit jaar, wel even eerst even lezen! Knipoog

en hoeveel nachtjes of jaren iemand ook heeft gevist en hoeveel ervaring een ieder ook heeft er is altijd weer iemand die nog meer weet, gevist heeft en gezien heeft dus ik bedoelde 't helemaal niet alsof ik ervaren ben slechts om te zeggen dat ik al zeker 10 jaar veel nacht vis en nog geen enkele nare ervaring gehad heb.
Henk Haarlem  
#28 Gepost : woensdag 3 juli 2013 23:18:28(UTC)
Henk Haarlem

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 1 keer
tomvliet1998 schreef:
ik snap niet waarom iemand denkt dat dit broodje aap
bij ons heeft het zelf in een bladje gestaan van het dorp

Precies. " ik heb gehoor" en "in een blaadje gestaan" ik zeg broodje aap. Maar blijf jij maar geloven dat dit schering en inslag is.
Dat er berovingen plaats vinden ontken ik niet, echter die aan de waterkant zijn overtrokken of zelfs leugens.
Kom eens met een linkje naar deze 13 jarige beroving.

Ben je zelf al eens beroofd ?
"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.

"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
Henk Haarlem  
#29 Gepost : woensdag 3 juli 2013 23:31:23(UTC)
Henk Haarlem

50 ponder

Man
Nederland

Ik haal er maar zelf een artikel bij gebeurd hier in de buurt.
Berovingen gebeuren ja, maar als je leest namen ze geen hengel spullen mee maar geld en goud van hun slachtoffers
http://www.haarlemsdagbl...emeo/article20555233.ece

Er gebeurd weleens wat, dit kan namelijk overal gebeuren
maar merendeel van de " beroving met gas of prikjes" zijn het broodjes aap
Puur om de stek rustig te houden.
Mvg. Henk Haarlem.

Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
tomvliet1998  
#30 Gepost : woensdag 3 juli 2013 23:50:25(UTC)
tomvliet1998

25 ponder

Henk Haarlem schreef:
Ik haal er maar zelf een artikel bij gebeurd hier in de buurt.
Berovingen gebeuren ja, maar als je leest namen ze geen hengel spullen mee maar geld en goud van hun slachtoffers
http://www.haarlemsdagbl...emeo/article20555233.ece

Er gebeurd weleens wat, dit kan namelijk overal gebeuren
maar merendeel van de " beroving met gas of prikjes" zijn het broodjes aap
Puur om de stek rustig te houden.

nu moet ik je toch gelijk gaan geven er zijn veel broodje aap verhalen maar lang niet allen
ik soms heb ik en ik denk iedereen zijn bedenkingen met die gas en prikjes geweer en flashbang verhalen
maar SOMS gebeurd het met pepperspray maar voor de rest denk ik ook dat het een leugen is
badboy70  
#31 Gepost : woensdag 3 juli 2013 23:54:22(UTC)
badboy70

15 ponder

Ik word bij iedere sessie beroofd Mee eens
Al is het maar van mijn aas door iedere keer weer een karperachtige.
Soms kan ik hem wel te pakken krijgen die dief maar dan krijg ik meelij en gooi ik hem voor straf het water in Angel
Til de vis zonder de vis te tillen
Henk Haarlem  
#32 Gepost : donderdag 4 juli 2013 07:19:39(UTC)
Henk Haarlem

50 ponder

Man
Nederland

badboy70 schreef:
Soms kan ik hem wel te pakken krijgen die dief maar dan krijg ik meelij en gooi ik hem voor straf het water in Angel

Hahahahahaha Kijk dit geloof ik direct.Like Tik 'm aan!
Mvg. Henk Haarlem.

Peter D  
#33 Gepost : donderdag 4 juli 2013 08:12:25(UTC)
Peter D

20 ponder

Bedankjes: 17 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
badboy70 schreef:

Die is goed Tik 'm aan!
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard...
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (7)
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.