25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Hoi, ik kwam laatst een visser tegen en had een leuk lang gesprek met hem over vissen. toen begon hij mij het volgende verhaal: Mijn vriend was een paar maanden terug aan het nachtvissen. Mooie spullen, makkelijk over de 2000 euro. Hengeltjes uit, Tentje in en lekker slapen. Toen hebben ze snachts een prikje gegeven waardoor hij in diepe slaap kwam te liggen voor een paar uur. Ze hebben toen alles meegenomen, de hengels, voerboot, zelfs de tent ging mee. Toen hij sochtends wakker werd was alles verdwenen en weg was alles. Daders niet gevonden. Dit zijn redenen waarom ik liever niet op plekken vis waar makkelijk mensen kunnen komen. Hebben andere mensen dit soort ervaringen of een andere vorm van diefstal? Mvg daniel Bewerkt door de gebruiker woensdag 3 juli 2013 09:22:59(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 19-6-2013(UTC) Berichten: 68
|
Daarom moet je nooit alleen gaan vissen, een vriend van mij ging ook alleen een nachtje zitten toen werd ie beschoten met een spud gun omdat hij op een voerplek zat te vissen van iemand anders terwijl hij dat niet wist
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
FisherDaniel schreef:Hoi, ik kwam laatst een visser tegen en had een leuk lang gesprek met hem over vissen. toen begon hij mij het volgende verhaal: Mijn vriend was een paar maanden terug aan het nachtvissen. Mooie spullen, makkelijk over de 2000 euro. Hengeltjes uit, Tentje in en lekker slapen. Toen hebben ze snachts een prikje gegeven waardoor hij in diepe slaap kwam te liggen voor een paar uur. Ze hebben toen alles meegenomen, de hengels, voerboot, zelfs de tent ging mee. Toen hij sochtends wakker werd was alles verdwenen en weg was alles. Daders niet gevonden.
Dit zijn redenen waarom ik liever niet op plekken vis waar makkelijk mensen kunnen komen.
Hebben andere mensen dit soort ervaringen of een andere vorm van diefstal?
Mvg daniel Hahahahahahahahahaha broodje aap. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Heb je bericht nu een paar keer gelezen en blijf lachen en heb een paar vraagjes, Het was een visser en zijn maatje kreeg een prikje? Waar is het krantenbericht hierover?( of waar moet dit gebeurd zijn dan google ik zelf wel ff ) en wat zat er in het spuitje? heeft de dokter hier nog iets over gezegd? |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
Ja, wel erg bizar verhaaltje. Maar goed, gewoon een hond aanschaffen en meenemen. |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
|
rubendv2000 schreef: een vriend van mij ging ook alleen een nachtje zitten toen werd ie beschoten met een spud gun
Wederom een "vriend" Dus van horen zeggen. En wat is een Spud gun? Nu weet ik wel dat je op het nieuwe meer / oeverlanden in Amsterdam snel beschoten kan worden door pudding buksen, maar dat zijn dan weer geen vissers die daar mee schieten. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Dat gebeurt met gas daniel.Truckers worden zo ook vaak beroofd.Zo ben ik al een keer beroofd in italie. Zelfs de portomonee onder mn bed was nog weg.S'morgens word je wakker met een gigantische koppijn of je 10 karafen van die franse rotwijn hebt opgezopen en een gestripte cabine. Dus geen broodje aap Henk |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-3-2013(UTC) Berichten: 60
|
Broodje gezond vind ik lekkerder ..
Zijn er krantenberichten over te vinden ? Hoor wel eens van mensen die vertellen dat ze zijn beroofd maar heb soms het idee dat ze daarmee de desbetreffende visplek zodoende negatief belichten waardoor andere vissers er niet snel gaan zitten.
Als je het niet vertrouwd, ga dan altijd met 2 man vissen.
Beschoten ? Moet niet gekker worden. Pak je bazooka en terug knallen ?
|
|
|
|
|
ronald308 schreef:Dat gebeurt met gas daniel.Truckers worden zo ook vaak beroofd.Zo ben ik al een keer beroofd in italie. Zelfs de portomonee onder mn bed was nog weg.S'morgens word je wakker met een gigantische koppijn of je 10 karafen van die franse rotwijn hebt opgezopen en een gestripte cabine. Dus geen broodje aap Henk Ik blijf mijn twijfels hier over houden Ronald, dat er weleens iemand beroofd word daar twijfel ik niet aan Maar veel van die verhalen komen van mensen die je liever zien vertrekken van hun water zelf meegemaakt hier, het zou er Heeeeeeeel gevaarlijk zijn daar (sloterplas/spaarnwoude om er 2 te noemen), heb er nooit wat van gemerkt, Dat je een vrachtauto besteelt is begrijpelijker valt tonnen mee te verdienen, nee bij vissers valt meer te halen, hahaha dat gezjouw alleen al met die troep. Nee Ronald veel van die "visser die een maat had en zijn buurman is eens gaan vissen en die hoorde van een visser die zijn broer kon een visser die had een .............bla bla bla bla" Er zijn er wel, die na 10 karafen wijn in een coma donderen en die dan wakker worden en zien dat er spullen zijn verdwenen die hij slordig laat slingeren langs de waterkant. De gelegenheid maakt de dief. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Ik begrijp he helemaal Henk |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 98
Bedankjes: 5 keer
|
naar het schijnt zijn er ook polen en die komen snachts af met hun honden en messen ofwel geef je je spullen dan af ofwel word je neergestoken en dan pakken ze het ook mee
waar gaat de wereld naar toe!!!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
reinert schreef:naar het schijnt zijn er ook polen en die komen snachts af met hun honden en messen ofwel geef je je spullen dan af ofwel word je neergestoken en dan pakken ze het ook mee
waar gaat de wereld naar toe!!!! De kranten staan er vol van!! Dus niet, niet alles is waar, ik heb in 19 jaar 3x wat meegemaakt en 2x daarvan was politie, de ander keer was een groep die uitging en stond aan de verkeerde tent te schudden, je schikt maar kan daar na er om lachen. we kunnen allemaal een mafkees tegenkomen die je weg wil hebben, maar de verhalen die hier worden verteld daar geloof ik niet zo in.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
rubendv2000 schreef:Daarom moet je nooit alleen gaan vissen, een vriend van mij ging ook alleen een nachtje zitten toen werd ie beschoten met een spud gun omdat hij op een voerplek zat te vissen van iemand anders terwijl hij dat niet wist Haha^^ Kan ie gelijk de piepers gebruiken om mee te vissen! |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Even voor de duidelijkheid, het is niet mijn verhaal he, kreeg het alleen te horen |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-5-2011(UTC) Berichten: 72
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
daarom je mag niemand meer vertrouwen, overdag komen ze kijken en in de nacht slaan ze toe,ik neem steeds mijn jack russel mee, die begint al te grommen ook al is die persoon op 20 meter van de tent
mvg
|
|
|
|
|
een spudgun is een aardappel canon je doet er gas in en onsteekt het met een aansteker je schiet dan die aardappels iets van 170m ver weg met een gemiddelde snelheid van 80 km/u en het was in tilburg snachs om 3 uur
|
|
|
|
|
Bestelling voor henk sambal bij broodje aap?
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
rubendv2000 schreef:Bestelling voor henk sambal bij broodje aap? HA-HA |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
moest je ween hoe veel "stoere" gaste snacht ligen te beven omdat ze iets horen en lief konijntje bv of en ratje mijn opa is boswachter en ga regelmatig mee dus . maar ik loop meestal snachts en alleen in de bossen stropers te zoeken . als ik iets hoor ga ik net gaan kijken plaats van verstoppen de meeste verhalen zijn coboy verhalen . als je het dan echt niet vertrouwd koop dan en alarmpje heb een gekocht 22euro 130decibel als je dan nie waker bent tenzij je 10 kratten wijn uit hebt mss
|
|
|
|
|
rubendv2000 schreef:Bestelling voor henk sambal bij broodje aap? Hahahahaha Graag. En zie nog meer "Het schijnt" "van horen zeggen" BS. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.