25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Hallo, Carpcrossing hield de wedstrijd "so you think you can carp". Ik en Wietse filmpje op gestuurt enzovoort, En nu zijn we beide door met 6 anderen! We gaan van 11 tot en met 14 juli naar een water in belgië met de crew van carpcrossing, leren er een hoop en gaan natuurlijk lekker vissen!
Ik ben zo blij dat ik door ben dat ik dit gewoon even moest melden. |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-6-2013(UTC) Berichten: 144
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Gefelicitieerd man.
59 karpers al in 2013 o_O
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 5-4-2013(UTC) Berichten: 42
|
Top Gefeliciteerd |
Zonder Water Kan Je Niet Vissen |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
weet je ook welk water of waar ergens in belgie ?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Gefeliciteerd b |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Gefeliciteerd b |
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 19-6-2013(UTC) Berichten: 68
|
Suc6 en gefeliciteerd daniel!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Leuk man, was helaas te oud om mee te doen. Succes!
|
|
|
|
|
big carp schreef:weet je ook welk water of waar ergens in belgie ? Ik weet het nog niet, krijg nog een mailtje over de locatie. het is in noord belgië |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Gefeliciteerd. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Gefeliciteerd, en straks ff flink jullie best doen!!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
yeahhh we zijn door!
kon vannacht zowat niet slapen voor de uitslag xd |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
FisherDaniel schreef:big carp schreef:weet je ook welk water of waar ergens in belgie ? Ik weet het nog niet, krijg nog een mailtje over de locatie. het is in noord belgië als het in de buurt is kom ik wel een suporteren . en wie weet jullie voorzien van de nodige info
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
big carp schreef:FisherDaniel schreef:big carp schreef:weet je ook welk water of waar ergens in belgie ? Ik weet het nog niet, krijg nog een mailtje over de locatie. het is in noord belgië als het in de buurt is kom ik wel een suporteren . en wie weet jullie voorzien van de nodige info als het bij mij in de buurt is kan ik ook is komen zien hoop dat je het geweldig doet
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Hoe is het gegaan jongens? |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.