30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Zoals de titel al zegt. Wat maakt Robin Red speciaal? Is het niet gewoon Cede met paprikapoeder? Wat is jullie mening |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Wat er in zit is onbekend. Maar is het ook daadwerkelijk zo speciaal?? Het is een leuk opvallend marketings product dat ook nog vis vangt. Echter zo zijn er nog tientallen maar minder opvallen.
In de 18 jaar dat ik boilies maak gebruik ik alleen Robin red voor commerciële doeleinden. Waarom? Monkey see, Monkey do
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Kanaries zijn gek op rode peper en ongevoelig voor capsaïcine. Dat is een feit. Het kan dus zomaar zijn dat een karper een pepertje ook weet te waarderen. Dat er peper in RR zit verwerkt, mag duidelijk zijn. Vaak zijn combinaties van ingrediënten lekkerder dan de losse ingrediënten. Jammer dat karpers niet kunnen praten...
|
Say hello to my little friend |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
Ik heb er in ieder geval meestal uitstekend resultaat en ben er niet zuinig mee. Pas wel op dat je niet al te lang blijft voeren met dat spul, tenzij je rode karpers mooi vind...Wellicht een alternatief; http://en.wikipedia.org/wiki/Canthaxanthin wordt ook gebruikt om vis mee te kleuren. We gebruiken het ook zelf meen ik, om te bruinen zonder zon. Maar ik denk dat dit verder geen toegevoegde waarde heeft, wat ik bij RR wel vind. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 29 juni 2013 16:59:34(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
robin red werkt redelijk goed vindt ik weet niet percies waarom misschien een beetje van alles vandaag was ik gaan vissen op een nieuw prive water waar ik mocht vissen met een virend heel de dag niks toen kwam er nog een vriend die had robin red bij zich mijn vriend hing deze er effe aan en direct een run en een zeer mooie karper redelijk groot ook
|
|
|
|
|
Bedankt voor jullie reacties coatednuts en davidt |
|
|
|
|
@coatednuts:Hoeveel gram RR doe je er door heen dan?En maal je dat dan ook nog eerst?Of is het niet zo grof als Cede? |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
Ik heb momenten dat ik er 100 gram per kilo mix door doe. Over het algemeen is het al tot bijna poeder gemalen. Probeer die van Haits te krijgen, die versnijden de boel niet. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 29 juni 2013 22:55:47(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
|
Mtc zit dicht bij mij die hebben alles van haiths Maar is een keer een kilo op halen en een proef mixje maken.Bedankt |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-2-2013(UTC) Berichten: 139
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik heb mij een tijd geleden ook eens een zak Robin Red gekocht in Genk, en ik kan alleen maar zeggen dat de bollen die ik ermee draai vangen. Goed vangen zelfs. Maar vangen ze beter dan andere bollen? Waarschijnlijk niet (Op dezelfde stekken boeken we even goede vangsten met banaan-scopex e.a.) En komt het alleen door de Robin Red die erin zit? Waarschijnlijk ook niet, want er zit natuurlijk nog veel ander lekkers in :-) In tegenstelling tot sommige anderen vind ik Robin Red eigenlijk niet gek duur. 8,95 euro/kg, en je doseert het in je mix aan 10-15%. Met een kilo RR kan je dus al aardig wat kilootjes draaien. Samengevat... los van alle verhalen rond RR, blijft het in mijn ogen gewoon een leuk product, waar je goed vangende boilies mee kan maken. Een wondermiddel is het naar mijn mening niet. gr, Stijn |
Blanken is een kunst. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 26-7-2011(UTC) Berichten: 4
|
Robin Red maakt pas echt het verschil in percentages van 10-15 per kilo mix.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.