25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ik heb eigenlijk nog nooit met tijgernoten gevist ik vis altijd met mais en/of boillies wat vinden jullie van tijgernoten iemand tips????
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
al bereid je ze goed is het een superaasje, zeker op water waar veel met bolies wordt gevist, en de vis dit al een beetje kent |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ik vind het prima aas. niet het beste wat er is maar sommige karpers zijn er dol op. 24 uur weken en dan 1 uur koken, weekje laten staan zodat er slijm op komt. Werkt tot nu toe prima, goed te combineren met bijv hennep of een mooi kunst maisje eraan.
succes |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
FisherDaniel schreef:Ik vind het prima aas. niet het beste wat er is maar sommige karpers zijn er dol op. 24 uur weken en dan 1 uur koken, weekje laten staan zodat er slijm op komt. Werkt tot nu toe prima, goed te combineren met bijv hennep of een mooi kunst maisje eraan.
succes want meestal zijn boillies peperduur ik denk dat bij ons 5 kilo boillies van proline 40 euro kosten en 5 kilo tijgernoten van avk 16 euro en ik vis altijd met echte mais
|
|
|
|
|
tomvliet1998 schreef:FisherDaniel schreef:Ik vind het prima aas. niet het beste wat er is maar sommige karpers zijn er dol op. 24 uur weken en dan 1 uur koken, weekje laten staan zodat er slijm op komt. Werkt tot nu toe prima, goed te combineren met bijv hennep of een mooi kunst maisje eraan.
succes want meestal zijn boillies peperduur ik denk dat bij ons 5 kilo boillies van proline 40 euro kosten en 5 kilo tijgernoten van avk 16 euro en ik vis altijd met echte mais ook goed te combineren. tijgernootjes werken gwn prina. maar ik zou het niet kant en klaar halen, dan ben je nog goedkoper uit. succes |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Ik vis ze het liefst vers. Een hele poos uitgeprobeerd op een relatief makkelijk water en de verse leverden meer vis op dan de slijmerds. Ik had ze voor vijftig cent de kilo, maar dat gaat helaas niet meer.
Ik die er altijd twee aan de hair, met een stukje gekleurd foam. Vorige week had ik ze nog warm van het koken bij me en het leverde een mooie vis op.
|
|
|
|
|
Ruud Gosselink schreef:Ik vis ze het liefst vers. Een hele poos uitgeprobeerd op een relatief makkelijk water en de verse leverden meer vis op dan de slijmerds. Ik had ze voor vijftig cent de kilo, maar dat gaat helaas niet meer.
Ik die er altijd twee aan de hair, met een stukje gekleurd foam. Vorige week had ik ze nog warm van het koken bij me en het leverde een mooie vis op. Hoeduur koop jij je tijgernoten nu in en wat voor een soort winkels? hier is het aardig duur.. |
|
|
|
|
|
Ik ben nog bezig met het laatste klusje goedkope, daarna wordt het ongeveer € 2 per kilo. Bij esv-supplies van eric zijn ze nu 20 kilo voor 37,50. Dat is een mix van kleine en grote noten door elkaar. Dezelfde bij markerworld 25 kilo voor € 45. Dat is ongeveer hetzelfde. Dit zijn de afhaalprijzen. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 29 juni 2013 11:12:10(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Ruud Gosselink schreef:Ik ben nog bezig met het laatste klusje goedkope, daarna wordt het ongeveer € 2 per kilo. Bij esv-supplies van eric zijn ze nu 20 kilo voor 37,50. Dat is een mix van kleine en grote noten door elkaar. Dezelfde bij markerworld 25 kilo voor € 45. Dat is ongeveer hetzelfde.
Dit zijn de afhaalprijzen. gaaf!, dankjewel! |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
FisherDaniel schreef:Ruud Gosselink schreef:Ik ben nog bezig met het laatste klusje goedkope, daarna wordt het ongeveer € 2 per kilo. Bij esv-supplies van eric zijn ze nu 20 kilo voor 37,50. Dat is een mix van kleine en grote noten door elkaar. Dezelfde bij markerworld 25 kilo voor € 45. Dat is ongeveer hetzelfde.
Dit zijn de afhaalprijzen. gaaf!, dankjewel! Voor jou dichter in de beurt Paddy hengelsport, 40 euro afhaalprijs, alleen even je vader of moeder regelen voor het ritje naar Voorburg.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
Als je er dan ook nog rekening mee houd dat ze gekookt veel groter zijn dan is 25 kilo voor 40 euro echt goedkoop. Ik vis altijd met tijgernoten en/of tijgernoot boilies. Deze dip ik soms met big activator en dat werkt echt goed.
Eigenlijk vang ik 80% van mijn karpers op tijgernoten.
|
|
|
|
|
O ja, koken in een pan ruim water. Zo lang ze koken staan ze in het water, maar het zal je verbazen hoeveel vocht ze daarna nog opzuigen.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.