10 ponder Lid sinds: 22-3-2013(UTC) Berichten: 60
|
Beste vissers, Ik ben op zoek naar een transport trolley voor het karpervissen om al mijn spullen in één keer op de stek te krijgen. Momenteel heb ik te veel dingen waardoor ik niet alles goed op de stek kan krijgen. Heb je er eentje thuis staan? Mail me een foto en je vraagprijs : [email protected]Bedankt !
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
hugo lammers schreef:Beste vissers, Ik ben op zoek naar een transport trolley voor het karpervissen om al mijn spullen in één keer op de stek te krijgen. Momenteel heb ik te veel dingen waardoor ik niet alles goed op de stek kan krijgen. Heb je er eentje thuis staan? Mail me een foto en je vraagprijs : [email protected]Bedankt ! Ik heb die van Strategy: http://www.fishing.be/webshop.php?q=STRATEGY , kan er veel op en in kwijt, is wel redelijk zwaar, maar wel tenminste degelijk/stabiel en verstelbaar in breedte en lengte, en heel betaalbaar (vind ik). PS. ik verkoop hem wel niet, is enkel een tip. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
denk ook niet dat als iemand er een heeft het verkoop komt altijd wel eens van pas of het ding is versleten en ze willen en ander . denk dat je al en nieuwe hebt voor rond de 100 euro .dus waarom 50,60 euro geven voor en "versleten".
|
|
|
|
|
big carp, ik kan het altijd vragen lijkt mij ? zijn altijd mensen die er eentje weg doen voor een prikkie. Laat mij lekker rond vragen wie weet vind ik wel wat ..
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
ik hoop echt dat je er een vind zeker wel maar laat je niet in het zak zetten met zo en versleten ding
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 26-8-2010(UTC) Berichten: 18
|
Hoe verslijt je in Godsnaam een kruiwagen?
|
|
|
|
|
hoe verslijt je iets zoals je de rest verslijt er zijn genoeg mensen die geen respect hebben voor matriaal bouten die afbreken ,overladen ,wielas krom het gebruiken waar het NIET voor dient, spuiten in ander kleur , handvaten die doorbuigen , ik heb al rare dingen gezien en niet alleen bij transport trolley ,... ik hoop echt dat je beloont word in je zoektocht ps het zijn maar tips e Bewerkt door de gebruiker woensdag 26 juni 2013 20:59:35(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
ReneSSSS schreef:Hoe verslijt je in Godsnaam een kruiwagen? Koop er één en kom naar me toe, dan laat ik het je zien haha |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 26-8-2010(UTC) Berichten: 18
|
Verslijten en verrampeneren zijn volgens mij niet hetzelfde.....
|
|
|
|
|
Ik heb er eentje gekocht. 52,50 nieuw incl. levering. ideale prijs dacht ik zo.
Maar hoe je een trolley kunt verslijten ? haha erg simpel. Gewoon intensief gebruiken dan zie je vanzelf gebruikerssporen op de trolley!!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.