Nieuwe uitzetting Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 5
|
Hallo,
Mijn naam is Gerard en ben woonachtig in Leeuwarden.
Ik ben sinds kort gaan vissen op karper, wel veel informatie opgedaan van vrienden maar ben nog niet helemaal tevreden.
Ik vis zelf met een chod rig , op het kanaal vlakbij de palen.
Op mijn tweede hengel zit een vastloodsysteem ( inline ) die ligt bij de 2de paal.
Mijn vraag is eigenlijk verder.
1 : wat zijn de beste mogelijkheden om karper te vangen?. 2 : wat voor soort boilies moet je gebruiken?. 3 : zit je bij de palen altijd goed? 4 : moet je voorvoeren met een chod ( pop up ) rig ? zo ja wat kan je het beste gebruiken?. Ik vis met een fel orange tutti fruiti pop up.
Hopelijk zijn jullie genoeg geinformeerd.
Groeten,
Gerard
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 5-4-2013(UTC) Berichten: 42
|
goedendag, Je praat over "altijd" en "moeten". Elk water is anders. Natuurlijk zijn er Hot Spots maar je moet ze wel eerst vinden. Het is niet bij elke water onder een boom bijv. Ook op elk water moet je je voer aanpassen. De ene keer werkt een pop up prima de andere keer weer niet. Ook het klimaar speelt een belangrijke rol. Als je wilt gaan vissen ga niet gelijk je hengels in het water gooien en hopen op puur geluk. loop eerst eens rustig rond, observeer het water en ga dan pas je plan trekken waar je wilt gaan vissen. Hoop dat ik zo een beetje jouw vragen heb kunnen beantwoorden. Succes en Welkom op CP natuurlijk |
Zonder Water Kan Je Niet Vissen |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 5
|
Rigillio schreef:goedendag, Je praat over "altijd" en "moeten". Elk water is anders. Natuurlijk zijn er Hot Spots maar je moet ze wel eerst vinden. Het is niet bij elke water onder een boom bijv. Ook op elk water moet je je voer aanpassen. De ene keer werkt een pop up prima de andere keer weer niet. Ook het klimaar speelt een belangrijke rol. Als je wilt gaan vissen ga niet gelijk je hengels in het water gooien en hopen op puur geluk. loop eerst eens rustig rond, observeer het water en ga dan pas je plan trekken waar je wilt gaan vissen. Hoop dat ik zo een beetje jouw vragen heb kunnen beantwoorden. Succes en Welkom op CP natuurlijk Dit klinkt inderdaad goed in de oren, tsja het is een schone bodem en ik zal idd kunnen wisselen in onderlijnen en technieken. goede tip! (Y). Meestal voer ik voor met mais.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Welkom! |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
|
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Welkom op CarpFeeling Gerard
Mocht je dieper op de vragen in willen gaan kun je hier altijd een topic voor aanmaken. Heel erg veel plezier hier en mocht je vragen hebben dan horen we het graag.
M.v.g. Erwin
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
welkom op cf |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
welkom op cf b |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Welkom Gerard op Carpfeeling! Veel plezier op de site!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Welkom op Carpfeeling Gerard!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.