CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Wat deed jij tijdens je fluiter?
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
FisherDaniel schreef:vorig jaar, samen met wietse 200 meter verderop door het water gelopeb, opeens 3 runs in 10 minuten. rennen!! Goeie reclame maken jullie voor jezelf!!Meine Liebe |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
ronald308 schreef:FisherDaniel schreef:vorig jaar, samen met wietse 200 meter verderop door het water gelopeb, opeens 3 runs in 10 minuten. rennen!! Goeie reclame maken jullie voor jezelf!!Meine Liebe Hahaha. Ik heb wel eens mijn knakworsten vol met curry over mijn broek en laarzen gegooid toen ik een volle fluiter kreeg. Ook wel eens volle fluiter met het terug zetten van een karper. |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Ja Jasper ik ken dat.Net onderlijntjes aan het knopen je hele schoot vol materiaal alle doosjes los en dan een fluiter krijgen haha is nog nooit anders geweest |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Aantal bedankjes Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
net gedropt met de voerboot hat de hengel nog in de hand en voelde gelijk de draad door mijn vinger gaan . gelukkig waren we me 2- ik vis aant drillen , vader boot aant terug varen mijn snelste aanbeet ooit
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
big carp schreef:net gedropt met de voerboot hat de hengel nog in de hand en voelde gelijk de draad door mijn vinger gaan . gelukkig waren we me 2- ik vis aant drillen , vader boot aant terug varen mijn snelste aanbeet ooit Heb ik ook wel eens gehad. Wil ik me hengel op me rodpod leggen word die zo wat uit me handen getrokken. De verhalen met schoot vol en net aan het eten komen me bekend voor! Haha |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 2-1-2013(UTC) Berichten: 6
|
Maak niet uit wat ik in mn handen heb, want als ik een fluiter krijg, gooi ik het gelijk wel, ook mn drinken of eten
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Aantal bedankjes Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
Stefan Laurijssens schreef:Maak niet uit wat ik in mn handen heb, want als ik een fluiter krijg, gooi ik het gelijk wel, ook mn drinken of eten en wat als je iets in je handen hebt dat je niet kan weggooien .... tussen je schoenen dan maar e zonder handen handfree lol d
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 82
|
big carp schreef:Stefan Laurijssens schreef:Maak niet uit wat ik in mn handen heb, want als ik een fluiter krijg, gooi ik het gelijk wel, ook mn drinken of eten en wat als je iets in je handen hebt dat je niet kan weggooien .... tussen je schoenen dan maar e zonder handen handfree lol d whahahahahhahahhahahahahah |
keep fishing! dat is het motto |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
ronald308 schreef:FisherDaniel schreef:vorig jaar, samen met wietse 200 meter verderop door het water gelopeb, opeens 3 runs in 10 minuten. rennen!! Goeie reclame maken jullie voor jezelf!!Meine Liebe Daniel overdrijft een beetje, het was 50 meter, waar een vriend alvast naar huis ging liepen wij even mee. mijn neefje (ook karper visser), lag in een stoel 5 meter van de hengels te slapen. toen hij afging, was hij te moe of zoiets, dat hij de hengel niet oppakte. dit is niet onverantwoord, want we hadden verwacht dat hij hem oppakte. nou wij 5 meter door het water, rennen en ik had de vis gewoon nog. hij lag op het stek waar totaal geen obstakels liggen, en hij zo 150 meter lijn kan nemen. de vis is veilig geland etc. 15 pond volgens mij en al leg ik de hengel iets verder dan normaal, let ik echt wel op of het verantwoord is en er geen opstakels in de buurt zijn wietse |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
Had ik net de krant gelezen en uitgespreid op me stretcher om er vervolgens ander drukwerk op te deponeren, gaat de pieper... Afknijpen was niet zo moeilijk, ging haast automatisch. Wat tegen viel, was drillen en broek dichtmaken tegelijk... Bewerkt door de gebruiker zaterdag 22 juni 2013 12:31:14(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Moet je ook doen voordat je gaat drillen haha Afgelopen nacht 3 runs gehad Run 1 was ik aan het eten Run 2 stond te plassen met waadbroek op mijn knieën Run 3 lag te slapen
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
Ik zal er even om denken de volgende x, maar ja die karper moet op de kant he^^ Hetzelfde als dat ik me altijd voorneem om eerst me schoeisel aan te trekken voordat ik de hengel pak. Steevast op de sokken hoor! |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
coatednuts schreef:Ik zal er even om denken de volgende x, maar ja die karper moet op de kant he^^ Hetzelfde als dat ik me altijd voorneem om eerst me schoeisel aan te trekken voordat ik de hengel pak. Steevast op de sokken hoor! Sokken uit doen helpt. Had hier in het verleden ook veel last van haha.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Pannenkoeken bakken.... Tja, je raadt het al. Het werd hele krokante pannenkoeken |
The Baits |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 13-8-2012(UTC) Berichten: 109
|
toen ik even lekker een hamburger aan het bakken was op me gaspitje kreeg ik een run toen had me broer de hamburger door gebakken en ik lekker een karper drillen b |
blanken kan bij iedereen voorkomen dus haak niet af en blijf proberen en je zult het resultaat vanzelf zien ! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
m'n eerste nachtsessie, chips door de lucht!
1 x na een sessie van 5 uur niks.. met de hengel in m'n hand begon de spoel ineens te lopen..
1 x met inschenken van gloeiend hete koffie, was ook niet echt prettig!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
1 x na een sessie van 5 uur niks.. met de hengel in m'n hand begon de spoel ineens te lopen.. hahaha lijkt me ook wel een keer leuk |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:Jorden schreef:De meest ironische fluiter die ik gehad heb was toen ik ging voeren op een stek waardoor ik helemaal rond het water moest wandelen een 150 meter verderop. Mijn vismaat vroeg aan mij of ik men fiets ging meepakken en ik antwoorden "nee, de hele nacht nog geen beet gehad, ik verwacht nu op dit moment niet direct een run". 150 meter verderop kreeg ik via de walkitalki te horen dat ik een fluiter had. Natuurlijk heeft men vismaat de hengel opgepakt b zo hoort het tegenwoordig laat ik mijn hengels ook niet meer achter ook al zijn mijn vrienden erbij ik had nog geen run gehad ging effe weg kreeg ik een fluiter vriend pakte hem gelukkig op alleen spijtig genoeg gebeurde dit nog 2 keer op dezelfde dag laat je hengels nooit achter want meestal krijg je dan je runs
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Wat deed jij tijdens je fluiter?
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.