20 ponder Lid sinds: 17-2-2013(UTC) Berichten: 203
Bedankjes: 9 keer Is 20 keer bedankt in 18 post(s)
|
Beste mede karpervissers, ik geraak er niet aan uit en heb jullie hulp nodig. Ik ben op zoek naar een nieuw setje beetverklikkers met draadloze sounderbox. Mijn huidige CarpSounders met sounderbox met kabel hebben stilaan hun beste tijd gehad na +/- 10 jaar. Ik ben verkocht aan de JRC Radar's, maar naar veel wikken en wegen zijn ze me gewoon te duur. 450 EUR voor een setje van 4 heb ik er niet voor over. Daarom mijn vraag nu. Ik kan een 2ehands setje Prologic VTSW's kopen (camou model, 4 stuks + ontvanger) voor 150 EUR, volgens eigenaar nog in goede staat. Ofwel ga ik voor een setje Optonic G2's, deze kosten nieuw 199 EUR voor een set van 4 + ontvanger. Dus wat zijn de ervaringen als jullie tussen deze 2 sets zouden moeten kiezen, of is er nog wat anders in hetzelfde budget zijnde 150 à 200 EUR. Merci alvast!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Ik heb zelf de VTSW set En ik moet zeggen, daar heb ik tot nu toe geen spijt van gehad! Ik zou zelf gaan voor de Pro Logic's, aangezien ik er volledig van overtuigd ben. Over de Optonics heb ik ook al veel goeds gehoord! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 31-1-2013(UTC) Berichten: 107 Bedankjes: 9 keer Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Heb zelf die Prologic vtsw. toen nieuw gekocht, ging een tijdje goed maar daarna werd ik er schijtziek van. Met vocht (dauw of volle regen) moest ik in weekend 2x een nieuwe batterij gebruiken. Een lekstroom! wakker worden door je baitrunner spoel bijna leeg... Gekocht toen bij Sanders Ridderkerk... Failliet maar krijg via Hareco toch een nieuwe set dus ben benieuwd. Super winkel! Hoop dat het bij jou goed gaat b
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
welkom @cf
|
|
|
|
|
big carp schreef:welkom @cf Hey Big Carp, ik maak er nog wel even tijd van om me nog eens deftig voor te stellen. Ik volg het forum al een tijdje als lezer (eigenlijk sinds Carpzone er mee opgehouden is...), een paar maand terug had ik me al snel even geregistreerd en ik zal me asap ook even voorstellen dus. Maar nu zat/zit ik dus met deze vraag, aangezien het setje VTSW's een 2e hands setje is moet ik daar niet te lang mee wachten.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Ik zou voor de VTSW set gaan dan. Je komt goedkoper uit en je krijgt technisch gezien een beetmelder uit een betere kwaliteitsklasse. |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik zou ook Prologic boven de Sundridges verkiezen. Als je beetje zoekt op internet, dan zal je ook wel wat negatieve ervaringen vinden van de G2's.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik heb ook de Prologic Camou en ben er zeer tevreden van. Heb ze wel nog een 6tal maand |
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
|
Gisteren de Prologic's gaan halen. Zien er nog als nieuw uit, werken allemaal en ziet er natuurlijk weer leuk nieuw speelgoed uit. Alleen die ongelooflijke hoeveelheid aan idiote toontjes stoort me eigenlijk wel. Toch eens handleiding ervan zoeken, want die zat er niet bij.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 31-1-2013(UTC) Berichten: 107 Bedankjes: 9 keer Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
|
|
|
|
|
Thx, had er nog niet m'n tijd voor genomen, hoeft nu niet eens
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mensen die ook nog moesten interesse hebben in deze beetmelders. Spijtig genoeg heb ik dus momenteel reeds dat 2e hands setje gaan halen voor 150 EUR, want sinds vanmorgen staan ze op visdeal.nl in de aanbieding aan 179 EUR. Misschien een tip dus voor mensen die nog op zoek zijn naar deftige prijs/kwaliteit beetmelders.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.