25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Jeroen Luppe schreef:Jeroen Luppe schreef:Vandaag te horen gekregen dat er voor onze en andere afdelingen een reorganisatie aan zit te komen...........
Worden spannende tijden.... Zit al een paar dagen in de rats... Afgelopen week te horen gekregen dat er van onze afdeling bestaande uit 8 man sowieso 1 en misschien wel 2 weg moeten.... Als ze zich houden aan het leeftijdsbewust personeelsbeleid zit ik waarschijnlijk aan de goede kant. Morgen horen we meer...... Eerste schifting overleefd. We zijn inmiddels een jaar gecentraliseerd en nu komt de 2e er aan de komende maanden.... Rommelt al een paar jaar nu en raak er bijna aan gewend...(not!!) Het goede is dat ik volgende week met Frank in Frankrijk zit en eens lekker de dagelijkse boel aan de kant kan zetten en genieten!! |
The Baits |
|
|
|
25 ponder Je bent lid sinds:: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jeroen Luppe schreef:Jeroen Luppe schreef:Jeroen Luppe schreef:Vandaag te horen gekregen dat er voor onze en andere afdelingen een reorganisatie aan zit te komen...........
Worden spannende tijden.... Zit al een paar dagen in de rats... Afgelopen week te horen gekregen dat er van onze afdeling bestaande uit 8 man sowieso 1 en misschien wel 2 weg moeten.... Als ze zich houden aan het leeftijdsbewust personeelsbeleid zit ik waarschijnlijk aan de goede kant. Morgen horen we meer...... Eerste schifting overleefd. We zijn inmiddels een jaar gecentraliseerd en nu komt de 2e er aan de komende maanden.... Rommelt al een paar jaar nu en raak er bijna aan gewend...(not!!) Het goede is dat ik volgende week met Frank in Frankrijk zit en eens lekker de dagelijkse boel aan de kant kan zetten en genieten!! Succes met je vistrip en sterkte met je baan.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Henk Haarlem schreef:Golfke schreef:mike.l schreef:Eeehhh een Kapoen is een gecastreerde Haan, ik hoop toch niet dat je ............ Nee gelukkig betekent dat bij ons iets heel anders!! Door deze mededeling ben ik er nu wel achter dat het bij jullie kwajongen betekend, maar ik schrok ook een beetje hoor, maar dacht Nee niet Golfke das een toffe peer. Het is wat met die O'landers en Vlamen. Dan werpt het liedje "Sinterklaas kapoentje, gooi wat in mijn schoentje.." nog een andere blik op de zaak. Zal het zijn: 1) "Sinterklaas kwajongen, gooi wat in mijn schoentje.." of 2) "Sinterklaas gecastreerde haan, gooi wat in mijn schoentje.." of (hopelijk) nog een andere betekenis?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Bron Wikipedia; "Op de een of andere manier is de naam van Klaas Kapoen overgegaan naar Sinterklaas kapoentje. Dat een bisschop celibatair leeft en dus geen seksueel leven heeft net als een kapoen, zal hebben bijgedragen aan de associatie, maar belangrijker is waarschijnlijk dat "schoentje" rijmt op kapoentje." En wie was Klaas Kapoen? "Klaas Kapoen was een bekend (fictief) figuur die veel voorkwam in spotprenten. Klaas Kapoen wordt in de verhalen van school gestuurd, ontslagen bij zijn baas. Van kwaad tot erger belandt hij in de gevangenis. Maar eenmaal vrij slaat hij aan het moorden en ten slotte belandt hij onder de guillotine." Vandaar een "Kwajongen" Henk Haarlem heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Maar daar voor was ik niet in dit topic.. Eigenlijk best wel van de leg.. kreeg net te horen dat een klant van mij zich eigen het leven heeft ontnomen
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-8-2012(UTC) Berichten: 81
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-8-2012(UTC) Berichten: 81
|
weer zin in een nieuwe dag
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 424
|
tem 21 juni examens, dus 2 weken achter de boeken kruipen en helemaal geen tijd om te vissen... hopen dat het snel gedaan is!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik wordt helemaal gek van GAS (Gear Acquisition Syndrome). Ik zit constant te kijken naar allerlei mooie nieuwe visspulletjes, terwijl ik al zulke mooie spullen heb en die dingen helemaaaal niet nodig heb. Zo heb ik mooie Daiwa Windcast's en zit ik nu te kijken naar Entoh's of zelfs Basias. 'K heb prima hengels, maar een setje armalites oid zou toch wel het ultieme zijn...Onder het mom, van jeuj vakantie geld is binnen, belasting geld is binnen, waar zal ik het eens aan opmaken... Ik moet me steeds voorhouden dat ik er écht niet meer vis mee ga vangen, maar ik loop ondertussen wel marktplaats en weetikmeveel af te speuren. Help!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Vandaag nieuw speelke had van mijn vrouwke: Canon IXUS 140, hoplijk kan ik hem vrijdagavond eens uittesten aan het water! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Nadat ik zelf een beetje tegenslag had, en binnen 1 week een kennis en de moeder van een goede vriend overleden zijn aan K en de vrouw van weer een goede vriend (met haar sta ik op de schoolfoto 2 de klas basis school) onder behandeling ging op mijn verjaardag voor borstK, nu dan net te horen gekregen dat weer een andere vriend zijn net 30 jarige vrouw baarmoederhals K heeft.................dit alles binnen 3 weken, Heb zin om de heleboel bij elkaar te schelden en aan puin te slaan.................................. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Ha die Henk, Ik leef met je mee man! Wist niet of ik ook wat moest posten, aangezien ik net ook 3 gevallen van K om mijn oren heb gekregen. Gisteren hoor ik nog in het nieuws dat over 20 jaar de verwachting is "algehele genezing (90%)". Nu hoor ik dus de afgelopen 2 weken 1 collega borstK 1 collega darmK en mijn coördinator(goede vriend) zijn vader prostaatK+uitzaaing.
Waarom zo onverwachts, waarom niet pas over 20 jaar, waarom zij, waarom? Jammergenoeg zijn ze niet de enige!
Sterkte aankomende tijd, met het geleden verlies en hopelijk een goed herstel voor je liefhebbende!. |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
mijn vader heeft het overwonnen terwijl hij tussen leven en dood in carateine nu 6a7jaar vanaf dus er is zeker hoop het is alleen en lange weg die je moet afleggen kijk niet achterom maar vooruit . k krijg je niet ieder mens heeft die k cel inzig het is alleen de vraag bij wie en wanneer "breekt die uit" zeg maar
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
van mijn vader kreeg ik 160 euro (om hengels mee te kopen ) als ik op al mijn vakken 70 procent zo halen nu heb ik wel op het voorlaatste proefwerk frans het net niet gehaald klote zooi
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
tomvliet1998 schreef:van mijn vader kreeg ik 160 euro (om hengels mee te kopen ) als ik op al mijn vakken 70 procent zo halen nu heb ik wel op het voorlaatste proefwerk frans het net niet gehaald klote zooi maar mijn boven buur zijn problemen zijn een miljoen keer zo erg leef met je mee kerel
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Mooi gezegd Tom! Ik ben het helemaal met je eens.
Het lijkt wel alsof iedereen vroeg of laat een keer te maken krijgt met K. Het is verschrikkelijk als het je overkomt of als iemand in je omgeving er door getroffen wordt. Ik leef met jullie mee.
@Tom, Ik denk dat je vader wel een oogje toeknijpt als je het gewoon goed doet en overal een mooie voldoende voor haalt. Zolang je er maar alles aan gedaan hebt om er het beste uit te halen toch?
|
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
me vriendin is gisteren na 3 jaar bij me geggegaan. Helaas mijn kat ook (die is weggelopen). Vandaag heeft ze der spullen opgehaald dus ik heb echt een rot dag om 't maar netjes te houden. :@:@:@:@:@ !@#$ 't samenwonen was van korte duur, gelukkig is het mijn huis. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 21 juni 2013 01:17:31(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Je bent lid sinds:: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Het leven zit vol klote verrassingen waar we allemaal niet op zitten te wachten of kunnen gebruiken.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.