logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
MathiasBervoets  
#1 Gepost : maandag 17 juni 2013 00:02:53(UTC)
MathiasBervoets

Nieuwe uitzetting

Ik zoek goede molens, ongeveer 100 per stuk en ook goede hengels, ongeveer 100 euro per stuk.

Vooral voor kanaalvisserij

Iemand suggesties?
Sponsor
jannes  
#2 Gepost : maandag 17 juni 2013 00:04:51(UTC)
jannes

25 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Je even voorstellen zal wel helpen denk ik, hebben we allemaal gedaan.
Jasperbuth  
#3 Gepost : maandag 17 juni 2013 00:44:36(UTC)
Jasperbuth

30 ponder

Vissen 2013: Zat
Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo
jannes  
#4 Gepost : maandag 17 juni 2013 00:46:12(UTC)
jannes

25 ponder

Heb je zelf enig idee wat je voorkeur heeft?
MathiasBervoets  
#5 Gepost : maandag 17 juni 2013 01:13:15(UTC)
MathiasBervoets

Nieuwe uitzetting

Liefst een molen met baitrunner, en van merk maakt het niet uit voor molen of hengel.

Ik tast in het duister, want ik heb weinig tot geen ervaring
dreamcatcher  
#6 Gepost : maandag 17 juni 2013 18:16:53(UTC)
dreamcatcher

25 ponder

Bedankjes: 4 keer
Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
Ik heb momenteel Nash entity 2,75lb hengels waar ik echt over te spreken ben. De hengels buigen tijdens het drillen lekker door , maar zijn krachtig genoeg om lekker mee te werpen. Het oog wil ook wel wat en dat zit bij deze hengels ook wel ok door het geweven carbonachtige look

Ik heb de hengels via Wout van Leewen gekocht voor €100 per hengel. Wel is aan te raden om er in 1 keer 3 te kopen, want het kan zijn dat je er in de toekomst een 3e bij wil kopen en je dan ook met wat kleine verschillen komt te zitten zoals ogen die verder uit elkaar staan etc. (ivm verschillende badgenummers)

En qua molens kan je eens kijken naar de Daiwa Windcast BR LD5500

SuccesLike

Bewerkt door de gebruiker maandag 17 juni 2013 18:19:02(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
big carp  
#7 Gepost : maandag 17 juni 2013 18:57:59(UTC)
big carp

25 ponder

België

Bedankjes: 4 keer
Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
dreamcatcher schreef:
Ik heb momenteel Nash entity 2,75lb hengels waar ik echt over te spreken ben. De hengels buigen tijdens het drillen lekker door , maar zijn krachtig genoeg om lekker mee te werpen. Het oog wil ook wel wat en dat zit bij deze hengels ook wel ok door het geweven carbonachtige look

Ik heb de hengels via Wout van Leewen gekocht voor €100 per hengel. Wel is aan te raden om er in 1 keer 3 te kopen, want het kan zijn dat je er in de toekomst een 3e bij wil kopen en je dan ook met wat kleine verschillen komt te zitten zoals ogen die verder uit elkaar staan etc. (ivm verschillende badgenummers)

En qua molens kan je eens kijken naar de Daiwa Windcast BR LD5500

SuccesLike

ik heb ook de nash entity maar de 3lb voor 20 euro meer .
het is idd wel zo dat je best ineens al je stokken koopt en molens zoals hier gezegd word zeker als je voor fox gaat die berennen iederjaar nieuwe uit en eens de oudere modellen verkocht zijn kan je het vergeten .
heb dat probleem ook gat nog met de warriors xt en heb er nu ineens 4 entity gekocht Like
de sonik's lijken me ook wel goed
Gielen_24  
#8 Gepost : maandag 17 juni 2013 19:53:14(UTC)
Gielen_24

15 ponder

Nie entity's zijn fijne hengels me neeft heeft deze en moet zeggen gooien echt wel goed Knipoog
Ook onderhands
De fox wariors kan ik je ook aan raden ook zeer fijne hengels en ook verre afstanden bij te werpen moest je het ooit eens nodig hebben
Voor molens kun je voor fox stratos 10000 gaan prijs kwaliteit zijn deze goed alleen zit je met een kleine spoel (vis liever met big pits)
TomRoozeboom  
#9 Gepost : maandag 17 juni 2013 22:55:13(UTC)
TomRoozeboom

10 ponder

Hoi Mathies,

Hoeveel hengels en molens wil je hebben?

Gr. Tom
MathiasBervoets  
#10 Gepost : maandag 17 juni 2013 23:33:22(UTC)
MathiasBervoets

Nieuwe uitzetting

Gielen_24 schreef:
Nie entity's zijn fijne hengels me neeft heeft deze en moet zeggen gooien echt wel goed Knipoog
Ook onderhands
De fox wariors kan ik je ook aan raden ook zeer fijne hengels en ook verre afstanden bij te werpen moest je het ooit eens nodig hebben
Voor molens kun je voor fox stratos 10000 gaan prijs kwaliteit zijn deze goed alleen zit je met een kleine spoel (vis liever met big pits)

Over de fox stratos lees ik veel negatieve commentaar en ervaring. Wat is jou ervaring en mening?

Mvg Mathias
MathiasBervoets  
#11 Gepost : maandag 17 juni 2013 23:34:03(UTC)
MathiasBervoets

Nieuwe uitzetting

TomRoozeboom schreef:
Hoi Mathies,

Hoeveel hengels en molens wil je hebben?

Gr. Tom

2 hengels met molen is voldoende en binnen het budget, 3 niet Breede lach

Mvg
Mathias
ronalddehoog  
#12 Gepost : dinsdag 18 juni 2013 00:19:55(UTC)
ronalddehoog

40 ponder

Bedankjes: 2 keer
Kijk eena naar de Fox Warrior S hengels. Zeer goede budgethengels voor zo'n 75ps. Zelf kocht ik ze op de beurs 3 halen 2 betalen. Ben er erg tevreden over!

Molens heb ik van soul, durf het type niet te noemen uit me hoofd. Kostten toen bij Henk Koster 50ps. Ook erg blij mee. Ik heb alleen geen ervaring met kanaalvissen dus weer niet of ze daar voor geschikt zijn.

Succes met je zoektocht.
Voer geen oorlog, voer de vissen.
Gielen_24  
#13 Gepost : dinsdag 18 juni 2013 16:02:02(UTC)
Gielen_24

15 ponder

MathiasBervoets schreef:
Gielen_24 schreef:
Ook onderhands

Over de fox stratos lees ik veel negatieve commentaar en ervaring. Wat is jou ervaring en mening?

Mvg Mathias

Een vismaat van me had ze ongeveer een jaartje en heb er ook wel paar visjes mee gedrilt en mee in geworpen draaide soepel enzo. Daarna heeft hij ze verkocht aan een kennis van mij (KarelJansen) van het forum en is er ook content van
MathiasBervoets  
#14 Gepost : dinsdag 18 juni 2013 19:47:34(UTC)
MathiasBervoets

Nieuwe uitzetting

Gielen_24 schreef:
MathiasBervoets schreef:
Gielen_24 schreef:
Ook onderhands

Mvg Mathias

Een vismaat van me had ze ongeveer een jaartje en heb er ook wel paar visjes mee gedrilt en mee in geworpen draaide soepel enzo. Daarna heeft hij ze verkocht aan een kennis van mij (KarelJansen) van het forum en is er ook content van

De fox stratos 10000?

Mvg
Mathias
Bjorn Schoemacher  
#15 Gepost : dinsdag 18 juni 2013 21:35:32(UTC)
Bjorn Schoemacher

15 ponder

Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
Ik heb enkele weken geleden een extra setje hengels aangeschaft voor de kortere sessie en zo ook voor op kleinere wateren als putjes, en kanalen. Ik heb gekozen voor de Prologic Carp COM rods in de 9 voet versie (2,7mtr) en 2,5lbs met Penn Slammer Liveliners eronder. Een mooie oersterke molen met een heerlijke slip.

UserPostedImage

De hengels drillen en werpen heerlijk, ondanks de geringe lengte haal ik best nog wel forse afstanden! Ze zijn helemaal fijn om te transporteren op d fiets of lopend wat voor sommige stekken wel zo fijn is.

Setprijs van de hengels + molen is zo'n €160,- zo hou je nog wat over voor een extra spoeltje of wat lijn :-)

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 18 juni 2013 21:37:32(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Jorden  
#16 Gepost : dinsdag 18 juni 2013 21:44:38(UTC)
Jorden

45 ponder

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Heb die hengels voor het laatst ook in mijn handen gehad Bjorn! Voelde heel degelijk aan! lagen ook echt lekker in de hand Knipoog

Bekijk de hele range van Prologic is voor hun hengels, zitten heel veel top hengels tussen voor een redelijke prijs Knipoog
Me...myself...and my rods!
Gielen_24  
#17 Gepost : woensdag 19 juni 2013 14:20:53(UTC)
Gielen_24

15 ponder

MathiasBervoets schreef:
Gielen_24 schreef:
MathiasBervoets schreef:
Gielen_24 schreef:
Ook onderhands

Mvg Mathias

De fox stratos 10000?

Mvg
Mathias
Andre  
#18 Gepost : woensdag 19 juni 2013 20:18:13(UTC)
Andre

30 ponder

Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Wat betreft hengels zou ik kijken naar zo'n 3 voor de prijs van 2 actie. Sonik heeft dat standaard geloof ik. Daarnaast zijn Nash entity leuke hengels of bijvoorbeeld de Fox warriors zijn leuke hengels voor het geld.

Als je je molens er bij dezelfde zaak meteen bij koopt, kun je misschien leuke korting bedingen. Anders zou ik Voor molens zou ik me richten op marktplaats. Met een beetje geluk kun je voor 100 per stuk wat oudere type's shimano ultegra of daiwa emblem krijgen of iets dergelijks.
Gielen_24  
#19 Gepost : woensdag 19 juni 2013 20:22:19(UTC)
Gielen_24

15 ponder

en bij sommige hengelsportzaken krijg je ook nog een klosje draad bij je nieuwe molens Knipoog
jannes  
#20 Gepost : woensdag 19 juni 2013 20:34:44(UTC)
jannes

25 ponder

Gielen_24 schreef:
en bij sommige hengelsportzaken krijg je ook nog een klosje draad bij je nieuwe molens Knipoog

Als je een beetje slim bent en koopt hengels en molens en zegt; op die molens zet jij wel ff lijn voor me met deze totaal prijs zal misschien een enkeling nee zeggen. Anders koop je ze toch ergens anders. De lijn zit toch op spoelen van 1000den meters en hebben ze niet voor niets liggen, hij zal je geen fluoro opspoelen voor niks, maar ja aan de andere kant je krijgt het maar en ligt het aan de winkel wat hij je dan geeft.

Bewerkt door de gebruiker woensdag 19 juni 2013 20:35:58(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.