10 ponder Lid sinds: 7-3-2013(UTC) Berichten: 52
Bedankjes: 10 keer
|
hallo ,
het afbreken van mijn qud tent is nie normaal moet steeds onderaan alles losdraaien voor ik de bogen uit elkaar krijg heeft hier nog iemand last van enfo zijn er geen manieren om dit te verhelpen ?
Alvast bedankt
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Ik heb in het begin met de sti 2man en de brolly ook staan worstelen. Wanneer alles netjes op lijn ligt gaat het makkelijker, maar er moet toch nog steeds flink kracht op gezet worden om de eerste kant los te krijgen. Het is niet de oplossing, maar wat teflon spray op de uiteinden helpt iets. Niet op de rest, want dan is het weer te glad om aan te trekken.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
heb het gevonden jonge... had ook een gigantisch probleem met de druk die er op de sti r stond maar maakt ni uit. je moet gewoon alles losmaken zoals je altijd doet als je een tent opvouwt (niet de baren losmaken vanonder hé . en dan op je knieen gaan zitten en links of rechts beginnen. in een snelle vlotte beweging draaien en trekken tegelijkertijd. je zult merken als de eerste kant van de tent gedaan is dat de andere kant piece of cake is. bij mij hielp het enorm en was ik geen uur bezig met de tent op te ruime maar op een minuutje was hij al opgeruimd bij wijze van. |
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-3-2013(UTC) Berichten: 52
Bedankjes: 10 keer
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.