25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Hallo, Ik ben in het bezit van 2 Fox N beetmelders. Nu zoek ik naar een nieuw setje hangers en ik vind de Delkim NiteLights erg mooi. Weet iemand of je deze hangers ook i.c.m. een Fox beetmelder kan gebruiken? MVG Jordy Paauw Bewerkt door de gebruiker maandag 10 juni 2013 23:41:48(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
delkim met fox........ not done.... |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Zon vermoeden had ik al haha. Zal maar weer door kijken. Zo u eerst voor de nieuwe Fox hangers gaan maar 2 vis maten van mij hebben veel problemen met door dingen zoals niet loskomen van de lijn. Misschien stow bobbins?
Mvg Jordy Paauw
|
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-9-2012(UTC) Berichten: 182
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Of de Nieuwe van taska tackel, deze hebben dezeldde werking als de stows Maar kosten een stuk minder
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-11-2012(UTC) Berichten: 113
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jordy Paauw schreef:Zon vermoeden had ik al haha. Zal maar weer door kijken. Zo u eerst voor de nieuwe Fox hangers gaan maar 2 vis maten van mij hebben veel problemen met door dingen zoals niet loskomen van de lijn. Misschien stow bobbins?
Mvg Jordy Paauw
dan denk ik toch echt dat hun iets verkeerds doen het lig er natuurlijk aan welke je hebt ik heb nu die nieuwe van black label en heb nergens problemen mee je hebt ook hangers van fox die je kan verstellen die moet je dan natuurlijk niet te strak aandraaien Bewerkt door de gebruiker zaterdag 15 juni 2013 19:54:22(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.