CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Beste CF vrienden Voor de mensen die het meest recente artikel op CarpFeeling hebben gelezen/gezien, weten waar ik het over heb. Het levend eten van karper ( Lees hier het artikel ) Deze debiele gewoonte is in China heel normaal. Jullie mening graag? Erwin
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2009(UTC) Berichten: 167
|
ziekelijk
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Trieste zaak... Wat een enorm contrast met hoe wij karpers behandelen. Dat ze de vis niet eerst een genadeklap geven voordat ie gefrituurd word zegt wel hoeveel respect ze hebben voor een levend dier. Levend frituren.... Barbaars! Bewerkt door de gebruiker vrijdag 27 november 2009 00:40:32(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 18-10-2009(UTC) Berichten: 219
|
Stelletje debielen zijn het!!! Dat ze daar niets tegen (kunnen) doen!!gaah
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
dat karpers gegeten worden begrijp ik nog wel, maar doodt dan eerst de karper en laat hem dan niet zo lijden Een paar jaar geleden heb ik een rondreis door Turkije gedaan en daar moest ik ook karper eten die me aan geboden werd(uit beleefdheid). Het grote verschil was wel dat de karper gedood werd voor dat deze op de barbeque gelegd werd. Gelukkig was het maar een knolletje die daar gekweekt werden en niet groter dan 50cm werden
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.