Nieuwe uitzetting Lid sinds: 1-11-2012(UTC) Berichten: 5
|
hallo, ik en mijn vis maat willen in de zomer een weekje op Lac de Villedon gaan vissen. is er toevallig iemand al geweest en zo ja wat is jou mening over dit water? heb wel al verhalen gelezen maar ze zijn heel uiteen lopen ... als je weet wat ik bedoel misschien wat tips de ene zegt dat het een dressuur water is de andere weer niet. achterste deel zou blijk baar ondiep zijn van voor diep ? alle info is welgekomen groetjes kriekels
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
ben er afgelopen zomer geweest en is echt een aanrader top service en super aardige beheerder altijd in voor een praatje en de kok ken ook aardig vissen op meerval. is echt geen super moeilijk water als je gewoon logich na denkt. vooraan in idd het diepe gedeelte en achter ondieper. als je verder vragen heb kan je altijd een pm sturen. temperatuur en windrichting maakt wel wat uit op dit water. welke periode willen jullie gaan ?
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 1-11-2012(UTC) Berichten: 5
|
hoi, allemaal door familiale redenen kan ik niet op rijs naar Lac de Villedon en omdat de boeking vast staat kan ik ook geen geld terug krijgen! (verkoops voorwaarden zijn overschreden) dus zoek ik vissers die graag in mijn plaats en die van mijn vriend willen gaan. zou deze dus heel graag aan iemand anders bieden . het gaat namelijk over stek 6 300€ P.P. 27/07/2013 03/08/2013 totaal 600€ wie interesse heeft [email protected]0478/766/282 Bewerkt door de gebruiker donderdag 13 juni 2013 22:45:59(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
Misschien ff erbij zetten welke periode
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Shit nergens vroeg boek korting.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-3-2013(UTC) Berichten: 171
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik wil best gaan hoor, betaal je me cash of maak je het over? |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.