logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
stefankarp  
#1 Gepost : donderdag 13 juni 2013 10:23:24(UTC)
stefankarp

10 ponder

ik zie dat er in dit forum nergens iets over pellets staat zelf heb ik laatst een blad gelezen waar instond dat pellets ook als normaal aas kunenn dien en het ook een goed voer is heeft iemand hierover tips?
Sponsor
ronald kingma  
#2 Gepost : donderdag 13 juni 2013 10:29:54(UTC)
ronald kingma

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
met pellets kun je prima vissen en ook goed vangen. Soms kan het net dat verschil maken omdat veel mensen toch vissen met boilies. Ik doe altijd een armamesh om de pellet om hem goed te houden aan de hair ook na vele uren nog. Like

Er is wel een kwaliteitsverschil in de diverse pellets, sommige lossen vrij direct op na contact met water. Ik durf het merk niet te noemen die ik nu heb maar volgens mij is dit DSKpellets.

Verder gebruik ik altijd pellets door mijn voer heen, samen met gebroken boilies, grondvoer, tonijn, tijgernoten en hennep.

Bewerkt door de gebruiker donderdag 13 juni 2013 10:31:31(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Boe  
#3 Gepost : donderdag 13 juni 2013 10:56:15(UTC)
Boe

10 ponder

Bedankjes: 1 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Dsk pellets zijn toppers!!!!!
Tom98  
#4 Gepost : donderdag 13 juni 2013 11:33:35(UTC)
Tom98

15 ponder

pellets werken inderdaad goed, maar gebruik ze liever niet in de wat koudere maanden omdat de vis er sneller verzadigd van raakt.
Johan Krenger  
#5 Gepost : donderdag 13 juni 2013 11:48:56(UTC)
Johan Krenger

50 ponder

Bedankjes: 10 keer
Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
Pellets zijn ook echte brasem killers.. zit er op jou water veel brasem dan zou ik het afraden..

Verder kan je de hook pallets ook even weken in zonnebloemolie, dit zorgt er voor dat de pellets minder snel uit mekaar vallen!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.