CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
@ Erwin,
Het is toch een kwartslag draaien dat ze vast komen te zitten? Nog nooit gehad dus dat de boilie eraf ging en de speld de vis treft? Dat is eigenlijk mijn angst in dit geval. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Je hoeft je boilie niet te draaien. Er zit een weerhaakje aan. Ik gebruik met een D-rigje altijd een pop-up boilie. Deze zijn over het algemeen altijd vrij hard. Heb je zachter aas, kun je het vastzetten met een stukje plastic corn. Dan gooi je het er niet vanaf. Ik heb het tenminste nog niet gehad.
Erwin
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
oke, nou dan moet ik ze maar eens gaan halen, je kunt zo snel even een rigje maken zonder allerlei moeilijke lusjes e.d. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Precies. Het gehannes met een hair aan een ringetje knopen is verleden tijd
|
|
|
|
|
verdorie, hier bij de plaatselijke visboeren niet te krijgen, moet dus even verder rijden |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-3-2010(UTC) Berichten: 291
|
Je moet ook niet naar de visboer, broertjelief!! Daar hebben ze alleen zoute haring en gebakken vis. Je moet naar een hengelsportzaak!!!!! |
Don't dream your dreams, but catch'em!!
De dikste vis is, die vis, die net niet gevangen is...... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ik heb een kleinere rugzak(Spro Strategy XP'dition Rucksack)gehaald bij Henk koster zodat ik vaker kan gaan pennen met mijn oud brommertje(vespa Paiggio van 17jaar oud).... heb genoeg mooie stekken gezien in het westland die heel goed bereikbaar zijn met mijn brommertje....... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
@ Ronald, ik zal binnekort mijn bevindingen eens doen middens een review over de solar spikers!
|
|
|
|
|
Ja, leuk Tim. Heb inmiddels wel andere gevonden, namelijk die van kunststof |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-6-2010(UTC) Berichten: 20
|
1 Korda Krusha 1 Fox Splicing Needle 1 flesje Noten Flavour en setje ophangpunten (waar de poten aan vast gedraaid worden) voor de Fox Horizon, er was er bij mij helaas 1 gebroken en ze verkopen ze alleen in een set.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 72
|
Gister even wat inkopen gedaan. -Lamp met accu -10 kilo pellets (groot en klein) -Weegzak -popups -Veel klein materiaal zoals: -Lood -Toplood -PVA -Markerset -leadkit -baitbands -haken -rigfoam -etc etc
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-12-2009(UTC) Berichten: 274
|
En kocht een fish-master roy pluim heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
lekker roy |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
|
Maar dat is een goeie keuze Roy! Echt een top boot!!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 5-2-2010(UTC) Berichten: 95
|
|
|
|
|
|
zo Darkmoon dat is niet mis, staan ook op mijn lijstje, maar daar staat zovel op. Prioriteiten stellen maar ja, daar ben ik niet best in. Maar super Darkmoon, veel plezier met de nieuwe molens. (vissen) |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 5-2-2010(UTC) Berichten: 95
|
ronald kingma schreef:zo Darkmoon dat is niet mis, staan ook op mijn lijstje, maar daar staat zovel op. Prioriteiten stellen maar ja, daar ben ik niet best in. Maar super Darkmoon, veel plezier met de nieuwe molens. (vissen) Dank u Ronald , Heb een heleboel matriaal verkocht en nog te koop. Kan toch maar in Belgie 1 nacht / week vissen . Wat heb ik aan een garage vol spullen die ik toch niet meer kan gebruiken de eerste 10 jaar ... Dus bijna alles verkocht , en 2 Basia's besteld . Bij deze heb ik er dan iedere week genot van ... gr
|
|
|
|
|
Darkmoon dat is inderdaad een goede manier om de hobby te onderhouden. Veel succes met die prachtige molens (vissen) |
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
3 keer ( ook de paarse ) ook 3 keer paars en heb eindelijk de knoop doorgehakt en een nieuwe tent gehaald!! zo blij met dat ding Bewerkt door de gebruiker zaterdag 10 juli 2010 12:44:30(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
zeker weten dat je jouw knoop goed hebt door gehakt, loedel... zijn hele mooie spullen die je gekocht hebt.... enne wanneer krijgen ze de vuurdoop aan de waterkant.........? |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.