25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
hoi karper vrienden, ik zie julie altijd met mooie vissen verschijnen. hebben julie ook nog fotos van het vissen vroeger? lijkt me leuk om te zien en andere vissers ook! klein verhaaltje er bij kan ook geen kwaad. gewoon om te weten hoe het er toen aantoe ging |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-1-2012(UTC) Berichten: 91
Bedankjes: 4 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
deze foto is van begin tachtige jaren,kan je zien aan de eerste optonics en natuurlijk de legerjas. we viste toen met een schuifloodje van 25 gram en met een 14mm boilie. in 2001 pakte ik de zelfde karper en heb hem daarna nooit meer gezien.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2013(UTC) Berichten: 200
|
Leuk topic! Heb er ook nog wel eentje waar ik nog jong en slank was . ff zoeken. |
DUSSSS.............IK DENK IK ZEGGET FF |
|
|
|
|
Uit de oude doos.... 1e foto is een jaartje of 15 geleden en is gemaakt met een analoge camera, me eerste dertiger, daarna een hele tijd gene meer gevangen! 2e foto jaartje of 13 geleden. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 20 augustus 2013 13:55:27(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Sander Bierglas heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-12-2012(UTC) Berichten: 155
|
sjaak de lange schreef:deze foto is van begin tachtige jaren,kan je zien aan de eerste optonics en natuurlijk de legerjas. we viste toen met een schuifloodje van 25 gram en met een 14mm boilie.
in 2001 pakte ik de zelfde karper en heb hem daarna nooit meer gezien.
Wat gaaf dat je hem na zo'n lange tijd weer kon bewonderen zeg! |
Als je niet gaat vang je zowiezo niks! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Volgens mijn opa en oma mijn eerste ( baby ) karpertje van de maas, 18 jaar geleden.. Gevangen op haak maatje 10 met maden |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
|
Jammer dat dit topic een beetje stilgevallen is! Zijn er geen "oudjes" meer over op dit forum? Of zijn er geen foto's meer?
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.