20 ponder Lid sinds: 16-8-2011(UTC) Berichten: 215
|
heren, leven jullie nog?
gr SF
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Hallo spodfather,
Jazeker leven wij nog, maar wij plaatsen helemaal niks meer ivm "hele leuke mensen" die iedere keer (naar ons idee) Hier kijken waar we vissen vangen en waar we voeren. Hierom plaatsen we niks meer. We worden laatste tijd erg genaaid om het zo maar te zeggen.
Gr |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 31-1-2013(UTC) Berichten: 107 Bedankjes: 9 keer Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Das jammer! Begrijp het is in Obl en binnenmaas hetzelfde misschien anders maar je achtergrond of herkenningspunten weg photoshoppen.
|
|
|
|
|
Zeker ancoes! Achja allemaal geen zin in, we zijn nog wel te volgen via facebook: The stoilie fact, hier zetten wij sessie verslagen op.
Groeten |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-8-2011(UTC) Berichten: 215
|
komen ze weer aan met dat facebook. bah! Mar ik begrijp de keuze, vorige sessie zaten er ook doodleuk 2 gasten op mn voer... Gelukkig had ik die nacht weer een mooie dertiger en hebben die gasten geblankt. (haha dat krijg je nou als je met k*t kwaliteit 20mm bollen op mijn bed van kleine partikels gaat vissen terwijl er normaal boterzachte 15millers van 13 euro per kilo ) Maar toch, het kan ook anders, als die gasten zich scheel haden gevangen en ik niets dan had ik wel gebaald ja. succes verder jongens gr SF Bewerkt door de gebruiker dinsdag 11 juni 2013 18:29:55(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 31-1-2013(UTC) Berichten: 107 Bedankjes: 9 keer Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Jasperbuth schreef:Zeker ancoes! Achja allemaal geen zin in, we zijn nog wel te volgen via facebook: The stoilie fact, hier zetten wij sessie verslagen op.
Groeten Facebook,nee doe ik niet aan. Maarten ken ik wel, maar zal jullie vast wel een keer tegen komen als ik er weer ga snoeken, vanaf September. Succes b
|
|
|
|
|
@spodfather Je wordt er laatste tijd gek van, serieus waar. Gasten die te zielig zijn om zelf hun best te doen met de voorbereidingen. En als jij naar je voerstek fiets je al ruim van te voren 2 bekende tentjes ziet staan, je je voer in de berm verstopt, doorfietst om een praatje te maken en erachter komen dat ze met precies hetzelfde voer vissen als dat jij al 2 weken staat te voeren . Dus vandaar heren @Ancoes, wij zitten sinds kort in zijn team. Testvissers van zijn boilies en andere nieuwtjes. Super gozer! Miss treffen we elkaar dan nog wel aan ancoes! Gr |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.