CarpFeeling Forum
»
Karpervissen in....
»
België
»
Viswateren in de buurt van Brussel
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Hoi iedereen, ik ben op zoek naar viswateren in de buurt van Brussel, vooral ten zuiden van brussel. ik ga nu alleen vissen aan de vijvers van coeurcq en in eigenbrakel maar ik wil eens nieuwe wateren proberen...
mvg, chiele |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
daar ben ik niet bekend maar ik hoor inderdaad ook graag waar je kunt vissen in die conterijen. Dus ik wacht ook met spanning af, |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 117
|
Het park van Tervuren, is openbaar water ! Mischien ben je er al geweest ?
Ik heb er men eerste ervaringen op gedaan ... maar toen was het nog geen staatswater. |
www.ccmoore.be / www.exclusivebaits.be / www.riviervissen.be |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
exclusive-carp schreef:Het park van Tervuren, is openbaar water ! Mischien ben je er al geweest ?
Ik heb er men eerste ervaringen op gedaan ... maar toen was het nog geen staatswater. bedankt, maar dat is iets te ver van by my thuis, omdat ik ten zuiden van brussel woon (net op de grens met waalonie) en mn pa my nog naar mijn stek moet brengen |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen in....
»
België
»
Viswateren in de buurt van Brussel
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.