10 ponder Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 98
Bedankjes: 5 keer
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 164
Bedankjes: 4 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
om te voeren is er niet mis mee heb ze al eens gehad ze zijn in het begin al niet zo hard en lossen snel op in het water.(brokkelen snel af)
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 98
Bedankjes: 5 keer
|
maar dus niet aan de haak hangen daar kop ik dan wel andere voor
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 164
Bedankjes: 4 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
reinert schreef:maar dus niet aan de haak hangen daar kop ik dan wel andere voor gaat ook op een klein waterke waar je heel vaak een run hebt ze gaan max een uur mee in het water en drogen snel uit met dit weer ook ver werpen gaat niet. met de buis breken ze zo in stukken en in het niet simpel te voeren.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Als je ze wil aan je haak hangen een week of 2 op voorhand in de suiker leggen worden ze keihard en probleem opgelost. b
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 17-8-2012(UTC) Berichten: 22
|
jo , exclusive baits heeft dus ook goede bollen heb er de laatste tijd alleen maar top vangsten op. hun site is WWW.exclusivebaits.be op de scopex en de eco fish en de boosted spice gaat het bij mij heel hard voor meer info pm grtz
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Kijk is bij Dreambaits. Iets duurder dan de rest, maar als je naar de sweet & casual gaat kijken, de goedkoopste bol uit hun range, dan vallen de prijzen best mee als je meerekent dat je 15% jeugdkorting krijgt. Vis er nu al 2 jaar mee en ben er zeer tevreden over! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ik denk dat deze goed zijn en de smaak weet karper wel te waarderen dit is een van de beroemdste smaken samen met robin red met nog een paar andere
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Deze boilies bestaat uit een simpele basismix met een flavour. Kans is dat ze zuur smaken van de conserveringsmiddelen. In dat geval niet nemen. Geef liever een paar euro meer uit en voer een paar bollen minder. Kwaliteit doet er toe.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Kijk eens bij Boedha baits. Goede bollen voor een goede prijs! |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-3-2013(UTC) Berichten: 171
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Snij hem eens doormidden en leg hem met wat speeksel op je tong voor een half uurtje... |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-3-2012(UTC) Berichten: 83
|
probeer is flemisch carp products ik woon zelf in de buurt van gent voerboilies vanaf 3,50 de kilo alle flavours mogelijk als je meer info wil stuur effe een pm Bewerkt door de gebruiker woensdag 12 juni 2013 11:14:47(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Een dag niet gevist is een dag niet geleefd |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.